هیچ مسئله ای برای تامین بنزین مورد احتیاج وجود ندارد

به گزارش مجله حقوق، رئیس جمهور گفت: هیچ مسئله ای برای تامین بنزین مورد احتیاج وجود ندارد و مردم به شایعات بی اساس توجه نکنند.

هیچ مسئله ای برای تامین بنزین مورد احتیاج وجود ندارد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، حسن روحانی، رئیس جمهور روز آدینه در تماس های جداگانه با وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کشور و نفت، ضمن گفت وگو در مورد فرایند اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی، دستورات لازم را در حوزه وظایف هر یک از این وزارتخانه ها صادر کرد.

روحانی در این تماس ها تاکید کرد که فرایند اجرای این طرح در مورد بازگشت مسافران نوروزی باید به گونه ای باشد که در مبادی ورودی و خروجی شهرها ازدحام ایجاد نکند و فرایند پیشبرد طرح غربالگری را کند نسازد.

رئیس جمهور در گفت وگو با بیژن زنگنه وزیر نفت، دستورات لازم را برای تامین بنزین مورد احتیاج مسافران صادر کرد و تاکید کرد که به مردم اطمینان داده گردد که هیچ خللی در تمام ساعات روز برای تامین بنزین مورد احتیاج ایجاد نخواهد شد، و هیچ مسئله ای برای تامین بنزین مورد احتیاج وجود ندارد و مردم به شایعات بی اساس توجه نکنند.

روحانی در تماس با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز با اشاره به محدودیت های آمد و شد درون شهری و برون شهری در چارچوب طرح فاصله گذاری اجتماعی، اظهارداشت که باید تمام محدودیت ها طبق ابلاغیه های کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا انجام گیرد و فرایند اجرای این ابلاغیه ها دقیق انجام گرفته و از هرگونه اقدام سهل گیرانه و یا سختگیرانه خارج از مفاد ابلاغیه ها، پرهیز گردد.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت حسن اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: این طرح در راستای حفظ سلامت مردم و مدیریت متمرکز مبارزه با ویروس کرونا است و در نحوه اجرا نباید امنیت خاطر جامعه را خدشه دار نماید.

روحانی در پی گفت وگو با وزیران نفت و کشور، در تماسی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت گزارش های جدید از اقدامات این وزارتخانه و ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد که تمامی دستگاه های ذیربط به ویژه وزارت خانه های بهداشت و کشور باید در مورد پاسخگویی بهنگام و برطرف شبهه ها و مقابله با شایعاتی که در فضای عمومی کشور منتشر می گردد، اقدامات لازم را به عمل آورند.

انتهای پیغام/4082/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 184

به "هیچ مسئله ای برای تامین بنزین مورد احتیاج وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مسئله ای برای تامین بنزین مورد احتیاج وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید