تور آلمان ارزان: آلمان شرایط اضطراری ملی خاطرنشان کرد

به گزارش مجله حقوق، به گزارش خبرنگاران به نقل از دویچه وله، ینس اسپان وزیر بهداشت آلمان امروز آدینه با اشاره به اینکه شرایط همه گیری کرونا در هفته گذشته بدتر شده است و هم اکنون وخیم تر از هفته گذشته است، اعلام نمود که این کشور با شرایط اضطراری ملی روبرو است.

تور آلمان ارزان: آلمان شرایط اضطراری ملی خاطرنشان کرد

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال اعمال قرنطینه ای تازه برای همه، گفت: ما در شرایطی هستیم که هیچ اقدامی دور از نظر نیست.

اظهارات وزیر بهداشت آلمان در حالی مطرح می گردد که بوندسرات مجلس اعلای مجلس آلمان محدودیت های تازهی را برای مهار کرونا یک روز پس از تصویب این اقدامات به وسیله مجلس عوام، تصویب کرد.

شمار موارد تازه مبتلایان به ویروس کرونا طی دو هفته گذشته در آلمان افزایش بیش از 60 درصدی داشته است.

امروز آدینه، آلمان 52 هزار و 970 مورد ابتلای تازه روزانه را ثبت کرد. روز گذشته نیز بیش از 65 هزار مورد روزانه، که یک رکورد از زمان آغاز همه گیری است، ثبت شده بود.

مقامات بهداشتی هشدار می دهند که محتمل است این تعداد در روزهای آینده حداقل دو برابر گردد.

پیشتر نیز آنگلا مرکل صدراعظم آلمان با انتشار ویدئویی ضمن اشاره به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به مردم خود هشدار داده بود که هفته های دشواری پیش رو خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1154

به "تور آلمان ارزان: آلمان شرایط اضطراری ملی خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: آلمان شرایط اضطراری ملی خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید