111 پروژه نیمه تمام ورزشی استان مرکزی در انتظار تامین اعتبار

به گزارش مجله حقوق، عابد حقدادی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یکصد و یازده پروژه نیمه تمام ورزشی در استان مرکزی وجود دارد و پیش بینی می گردد تا دهه فجر سال جاری حدود 12 پروژه بزرگ ورزشی استان تکمیل گردیده و به بهره برداری برسد.

111 پروژه نیمه تمام ورزشی استان مرکزی در انتظار تامین اعتبار

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه نمود: با تاکید استاندار مرکزی و تصویب شورای ورزش همگانی استان، مقرر گردیده است که ماده 53 قانون الحاقی 2 در رابطه با دستگاه اجرایی استان با هدف توسعه ورزش اجرایی گردد.

حقدادی بیان داشت: برابر این قانون، دستگاه های اجرایی استان موظف هستند یک درصد از اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی خود را غیر از مواد یک و شش، صرف توسعه و ارتقای ورزش نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: بخشی از این هزینه ها به میزان 40درصد می تواند صرف ورزش پرسنل و خانواده های پرسنل این دستگاه ها گردد که اگر این مهم تحقق پیدا کند سهم به سزایی در توسعه ورزش همگانی استان دارد.

وی بیان داشت: از 60 درصد باقی مانده نیز 30 درصد به اداره کل ورزش و جوانان استان اختصاص پیدا می نماید و 30 درصد نیز در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی در اختیار اداره کل نوسازی مدارس استان قرار می گیرد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، سال جاری تاکنون 9 ورزشکار استان مرکزی برای شرکت در بازی های آسیایی و هشت ورزشکار هم برای رقابت های پارا آسیایی در رشته های مختلف ورزشی برگزیده گردیده اند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 10 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 14

به "111 پروژه نیمه تمام ورزشی استان مرکزی در انتظار تامین اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "111 پروژه نیمه تمام ورزشی استان مرکزی در انتظار تامین اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید