گندزدایی و ضدعفونی بچه های کتاب در شیراز

به گزارش مجله حقوق، مسئول موسسه بچه های کتاب شیراز که کتابفروشی به این نام دارد، به خبرنگار خبرنگاران در فارس، گفت: ضدعفونی کتابفروشی را خودمان انجام دادیم و از دیروز سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 در خدمت علاقه مندان کتاب هستیم.

گندزدایی و ضدعفونی بچه های کتاب در شیراز

وی با توجه به اینکه تا پیش از بازگشایی اصناف، خدمات این کتابفروشی به صورت غیرحضوری و فروش اینترنتی به مخاطبان کتاب ارایه می شد، اضافه کرد: طرح فروش غیرحضوری بچه های کتاب پابرجاست و علاقه مندان می توانند آثار درخواستی را از طریق کانال bachehayeketab در تلگرام و اینستاگرام تهیه کنند.

منوچهری در ادامه گفت: از روزهای ابتدایی سال با توجه به شرایط کشور و خانه نشینی اجباری، اقدام به فروش کتاب با تخفیف 30 درصد در قالب طرح تخفیفی #در-خانه-بمانیم کردیم. خیلی از رفقا و دوستان حرف های جالبی می زدند. اینکه بچه های کتاب ورشکست شده و سرمایه اش را نقد می کند یا بچه های کتاب گنج پیدا کرده و ..... دوستانی هم خرده گرفتند که چرا با تخفیف، بازار کتاب را خراب می کنید. ما به این حرف ها توجهی نداشتیم و نداریم؛ رسالت بچه های کتاب کار فرهنگی خودجوش و تمیز بوده و هست. در این شرایط که دیدیم نمی توانیم در بیمارستان ها به عنوان کادر درمانی حضور داشته باشیم و زیرساخت های تولید و توزیع مواد بهداشتی هم نداشتیم، بهتر دانستیم کار فرهنگی کنیم و همراهان عزیزمان را در خانه با کتاب همراه کنیم.

سئول موسسه بچه های کتاب شیراز لازم دید بگوید که کتاب ها بعضا بیشتر از قیمت خرید، تخفیف خوردند تا مخاطب بیشتر کتاب بخواند و بیشتر از قرنطینه ناخواسته لذت ببرد.

وی شرح داد: با اتمام طرح خانه نشینی و بازگشایی مشاغل ما به صورت حضوری هم در خدمت مخاطبان کتاب هستیم اما دیگر تخفیفی نداریم.

منوچهری یادآوری کرد: با باز شدن جهت بین استانی و بازگشایی باربری ها، سفارشات دارد یکی پس از دیگری می رسد و کتاب های جدید اضافه خواهد شد، البته ناگفته نماند که خریداران کتاب تجربه خرید آنلاین از بچه های کتاب را همیشه می توانند داشته باشند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 263

به "گندزدایی و ضدعفونی بچه های کتاب در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گندزدایی و ضدعفونی بچه های کتاب در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید