کافه پارک با موضوع انرژی هوشمند

به گزارش مجله حقوق، کافه پارک با موضوع فناوری همگرا (NBOC) و موضوع انرژی هوشمند در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می گردد.

کافه پارک با موضوع انرژی هوشمند

به گزارش خبرنگاران، در این کافه پارک به موضوعاتی چون امکان سنجی راه چاره های هوش مصنوعی در صنعت انرژی، بیان مسائل قابل حل صنایع نفت، گاز و برق با ابزارهای هوش مصنوعی، معرفی شرکت های پیروز حوزه انرژی و هوش مصنوعی پرداخته خواهد شد.

این رویداد تخصصی انرژی هوشمند با موضوع فناوری های همگرا، با حضور مدیران صنایع انرژی، توسعه دهندگان فعال در حوزه هوش مصنوعی، دانشجویان رشته های مختلف نفت، انرژی، کامپیوتر، بازاریابی، مدیریت، نرم افزار و سایر رشته ها، اعضای هیأت علمی، استارتاپ ها و کسب وکارهای نوپا، مدیران محصول و مدیران پروژه، طراحان محصول و خدمات، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استودیوهای خلاق، تولیدنمایندگان اپلیکیشن و نرم افزار، فعالان خدمات شهر هوشمند، مراکز فناوری اطلاعات سازمان ها و مؤسسات و علاقه مندان به این حوزه برگزار می گردد.

کافه پارک روز سه شنبه، 15 بهمن ماه جاری از ساعت 15 تا 17 در محل سالن افلاک پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفه 88220700 داخلی 164 و 154 تماس بگیرند و یا جهت ثبت نام به وب سایت https://utstpark.ir/newsnbic3 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 67

به "کافه پارک با موضوع انرژی هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه پارک با موضوع انرژی هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید