پلیس آلمان از بازداشت یک مظنون داعشی به همراه مواد منفجره اطلاع داد

به گزارش مجله حقوق، نیروهای امنیتی آلمان یک مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش را در ایالت باواریا بازداشت کردند که مقادیر زیادی مواد منفجره همراه خود داشت.

پلیس آلمان از بازداشت یک مظنون داعشی به همراه مواد منفجره اطلاع داد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پلیس آلمان روز یکشنبه بیان کرد یک مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش را بازداشت نموده که قصد داشت عملیات مسلحانه انجام دهد.

به نوشته روزنامه دیلی صاباح، رابرت کاپ رئیس پلیس منطقه باواریا طی نشست خبری شرح داد این شهروند آلمانی که ترک تبار نیز هست، شامگاه آدینه اعتراف نموده که قصد داشته در هفته های آینده حملاتی را در شهر والدکرایبورگ انجام دهد.

دادستانی ایالت باواریا ضمن اشاره به حملات آتش افروزانه این مظنون 25 ساله علیه کسب وکارهای اتباع ترکیه ای در آلمان، گفت او مدعی است عضوی از گروه تروریستی داعش است که از ترکیه ای ها متنفر بوده و قصد داشته باز هم به آنها حمله کند.

بر این اساس، از تاریخ هفدهم آوریل، حداقل چهار فروشگاه متعلق به مهاجران ترکیه ای در والدکرایبورگ دچار آتش سوزی عمدی شده و شش نفر نیز در جریان این حملات مصدوم شده اند.

روز آدینه نیز پلیس اسپانیا از بازداشت یک مظنون داعشی را با تابعیت مراکشی در بارسلونا که قصد عملیات مسلحانه داشت، اطلاع داد. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 255

به "پلیس آلمان از بازداشت یک مظنون داعشی به همراه مواد منفجره اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس آلمان از بازداشت یک مظنون داعشی به همراه مواد منفجره اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید