تور کانادا: تورنتو در میان برترین شهرهای دنیا در سال 2021

به گزارش مجله حقوق، تورنتو در رتبه 13 برترین شهرهای دنیا در سال 2021 جای گرفت

بر اساس گزارش Resonance Consultancy از برترین شهرهای دنیا در سال 2021، تورنتو در میان یکی از 20 شهر برتر دنیا جای گرفت. هر ساله مشاور توریسم، املاک و توسعه مالی مستقر در ونکوور و نیویورک، این رتبه بندی ها را منتشر می نماید. سال جاری تورنتو با 4 پله صعود نسبت به سال گذشته، در رتبه سیزدهم جای گرفت.

تور کانادا: تورنتو در میان برترین شهرهای دنیا در سال 2021

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تورنتو در این فهرست درست بعد از شیکاگو و قبل از سانفرانسیسکو واقع شده است و برترین شهر کانادا در این فهرست است. دیگر شهرهای کانادایی از جمله ونکوور، مونترال، کلگری، اتاوا و ادمونتون هم به ترتیب در رتبه های 34، 41، 47، 67 و 76 جای گرفتند.

شهرهای لندن، نیویورک و پاریس هم به ترتیب رتبه های اول، دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. این گزارش کیفیت نسبی کلان شهرهای دنیا با جمعیت 1 میلیون نفر یا بیشتر را، بر اساس گروه های مختلف، از ویژگی های فیزیکی شهر گرفته تا رفاه مردم، رتبه بندی می نماید. هر کدام از این گروه ها شامل بعضی از مؤلفه ها هستند.

این گزارش شهرها را بر اساس گروه های زیر تجزیه و تحلیل می نماید:

مکان

این گروه بر مؤلفه های مادی شهر متمرکز است. از جمله این مؤلفه ها می توان به آب و هوا، امنیت، محله ها و مکان های دیدنی و فضاهای باز اشاره نمود.

مردم

این گروه بر تنوع در شهر متمرکز است و بر این نکته تأکید دارد که سرمایه انسانی غالباً ارزشمندترین منبع یک شهر به تعداد می رود.

محصول

در این گروه مؤلفه های سخت افزاری یک شهر از قبیل دسترسی به فرودگاه، جاذبه ها، موزه ها، رتبه بندی دانشگاه ها و موارد مشابه رده بندی می گردد.

رونق و شکوفایی

این گروه بر تعداد دفاتر شرکت های بین المللی 500 در شهر (که اصطلاحاً Fortune Global 500 نامیده می شوند) و فراوری ناخالص داخلی- فراوری ناخالص داخلی انبوه - به ازای هر فرد متمرکز است.

برنامه ریزی

در این گروه، شهرها بر اساس تجاربی که برای بازدید افراد فراهم می آورند، سنجیده می شوند. تجاربی از قبیل غذا، نمایش ها، مراکز خرید، زندگی شبانه و …

تبلیغات

در این گروه آنالیز می گردد که تا چه مقدار در پلتفرم هایی مانند فیسبوک، نشریات TripAdvisor، جستجوهای گوگل، هشتگ های اینستاگرام و موارد دیگر ، درباره شهر مورد نظر مطلب وجود دارد.

رشد مالی ناشی از مهاجرت و سرمایه گذاری دنیای به عظیم ترین شهر کانادا، تورنتو، این امکان را داده است تا آمادگی لازم برای کارهای عظیم را داشته باشد.

تقریباً نیمی از جمعیت شهر تورنتو، خارج از کانادا متولد شده اند و کسب رتبه 13 تورنتو هم در نتیجه مزایایی است که بواسطه تنوع فرهنگی و آموزش به دست آمده است. تنوع فرهنگی و آموزش از مؤلفه های گروه مردم به تعداد می رود. تورنتو بعد از دبی و ابوظبی در رتبه سوم این گروه جای گرفت.

در این گزارش آمده است که فرصت های طولانی مدت تورنتو، این شهر را به یکی از کلانشهرهای آمریکای شمالی با سرعت رشد بالا تبدیل نموده است.

با وجود اینکه سال 2021 هم تحت الشعاع همه گیری ویروس کرونا است، این گزارش خبر خوبی در سال نو برای تورنتو بوده است.

20 شهر برتر دنیا در سال 2021

1. لندن، انگلستان

2. نیویورک، ایالات متحده آمریکا

3. پاریس، فرانسه

4. مسکو، روسیه

5. توکیو، ژاپن

6. دوبی، امارات متحده عربی

7. سنگاپور، سنگاپور

8. بارسلونا، اسپانیا

9. لس آنجلس، ایالات متحده آمریکا

10. مادرید، اسپانیا

11. رم، ایتالیا

12. شیکاگو، ایالات متحده آمریکا

13. تورنتو، کانادا

14. سانفرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا

15. ابوظبی، امارات متحده عربی

16. سنت پترزبورگ، روسیه

17. آمستردام، هلند

18. برلین، آلمان

19. پراگ، جمهوری چک

20. واشینگتن، دی.سی، ایالات متحده آمریکا

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 987

به "تور کانادا: تورنتو در میان برترین شهرهای دنیا در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: تورنتو در میان برترین شهرهای دنیا در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید