وزیر بهداشت آلمان خواهان اعمال قرنطینه سریع شد، هشدار درباره شرایط حاد بیمارستان ها

به گزارش مجله حقوق، انستیتو رابرت کخ آلمان شرایط در بیمارستان های آلمان را بسیار حاد ارزیابی نموده و وزیر بهداشت این کشور هم قرنطینه سراسری سریع برای شکستن موج سوم کرونا را خواهان شد.

وزیر بهداشت آلمان خواهان اعمال قرنطینه سریع شد، هشدار درباره شرایط حاد بیمارستان ها

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان تی وی آلمان، ینز اشپاهن، وزیر بهداشت آلمان امروز (آدینه) در یک کنفرانس خبری مشترک با لوتار ویلر، رئیس انستیتو رابرت کخ آلمان خواهان اقدام سریع و قاطع و یکپارچه علیه کرونا شده و تاکید نمود: کشور به یک قرنطینه احتیاج دارد؛ در غیر این صورت موج کنونی کرونا شکسته نخواهد شد.

وزیر بهداشت آلمان تاکید نمود: برای شکستن موج فعلی ما به یک قرنطینه احتیاج داریم تا تعداد مبتلایان را به صورت دائمی و پایدار به زیر 100 نفر در ازای هر 100 هزار نفر برسانیم.

وی عدم توافق ایالات آلمان در این باره را غیر قابل درک دانسته و تاکید نمود که برای کاهش آمار مبتلایان به اقدامات سراسری و مناسب احتیاج است. اشپاهن اضافه کرد: وقتی بعضی ها در ارزیابی شرایط با بقیه اتفاق نظر نداشته باشند شرایط سخت می گردد.

اشپاهن همچنین با این تفکر که اعداد و ارقام کرونایی در آلمان خیلی چشمگیر نیست مخالفت نموده و گفت: آمارهایی که ما امروز می بینیم به احتمال زیاد منعکس کننده آنچه در واقعیت وجود دارد نیست.

وی هشدارهای پزشکان و پرستاران درباره شرایط بحرانی را بجا دانسته و گفت: اگر تحولات این گونه ادامه پیدا کند فشار بالا بر سیستم بهداشت و درمان قابل پیش بینی است. ما باید هر چه سریع تر موج سوم کرونا را بشکنیم.

وی همچنین گفت که این باید بخشی از یک اقدام معمول در شرکت ها باشد که هفته ای دوبار از کارکنان خود تست کرونا بگیرند. در صورت لزوم محدودیت های خروج باید اعمال گردد. بار دیگر هفته سختی در انتظار ما است و میزان بیشتر اقدامات مشترک و قاطع اهمیت زیادی دارد.

لوتار ویلر، رئیس انستیتو رابرت کخ آلمان هم در این کنفرانس مطبوعاتی اعلام نمود: ما دیگر نمی توانیم از موج جدید کرونا جلوگیری کنیم، اما امیدوارم حداقل بتوانیم آن را مسطح کنیم و عواقب آن را کاهش دهیم.

وی شرایط در بیمارستان ها را بسیار بسیار جدی ارزیابی نموده و گفت: همیشه بیماران بیشتری برای درمان کرونا در بیمارستان ها بستری می شوند و بخش های مراقبت ای ویژه به سرعت در حال پر شده است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می گردد در هفته های آینده بیمارستان ها و بخش های مراقبت های ویژه تحت فشار گسترده ای قرار گیرند. همه ما وظیفه داریم از این مسئله جلوگیری کنیم.

انستیتو رابرت کخ آلمان صبح امروز از بیش از 25464 هزار ابتلای جدید به کرونا در عرض 24 ساعت و 296 مرگ کرونایی جدید اطلاع داد.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در آلمان 2951829 نفر به کرونا مبتلا شده و 78473 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 849

به "وزیر بهداشت آلمان خواهان اعمال قرنطینه سریع شد، هشدار درباره شرایط حاد بیمارستان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت آلمان خواهان اعمال قرنطینه سریع شد، هشدار درباره شرایط حاد بیمارستان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید