ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد ، جریمه 200 هزارتومانی تردد از 22 تا 3 صبح

به گزارش مجله حقوق، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک هدایت و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی خبرداد.

ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد ، جریمه 200 هزارتومانی تردد از 22 تا 3 صبح

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مصاحبه با فارس در مورد شرایط اجرای محدودیت و ممنوعیت های تردد به شهرهای کرونایی گفت: اگرچه طرح چند روزه ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر به اتمام رسیده اما کماکان طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تردد و ورود و خروج به شهرهای گروه های قرمز و نارنجی تابع محدودیت است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا توضیح داد: بر اساس مصوبات ابلاغی، خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود پلاک های غیر بومی به این دسته از شهرها ممنوع بوده و اعمال قانون و جریمه را در پی خواهد داشت.

سرهنگ شیرانی با بیان این مطلب که دوربین های ثبت تخلف به صورت هوشمند و تیم های پلیس راه و راهور به صورت فیزیکی مستقر بوده و نسبت به شناسایی و برخورد با تخلفات اقدام خواهند کرد در مورد تردد شبانه گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد در تمام شهرها با رنگ بندی های مختلف ادامه خواهد داشت و متخلفان جریمه 200 هزار تومانی خواهند شد.

وی از همراهی هموطنان در توجه به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا و پرهیز از سفرهای غیر ضروری تشکر کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 910

به "ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد ، جریمه 200 هزارتومانی تردد از 22 تا 3 صبح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد ، جریمه 200 هزارتومانی تردد از 22 تا 3 صبح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید