محمدبیگی: شفافیت آرا حرکت پوپولیستی نیست، اولویت نمایندگان مجلس یازدهم خدمت به مردم است

به گزارش مجله حقوق، یک نماینده مجلس با اشاره به شبهات بعضی مبنی بر پوپولیستی بودن به جریان انداختن طرح شفافیت آرا توسط نمایندگان بیان داشت: به هیچ عنوان این حرکت نمایندگان مجلس یازدهم پوپولیستی نیست، زیرا منتخبین مجلس یازدهم با شعار و قول شفافیت به میدان آمدند.

محمدبیگی: شفافیت آرا حرکت پوپولیستی نیست، اولویت نمایندگان مجلس یازدهم خدمت به مردم است

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره طرح شفافیت آرای نمایندگان، گفت: جنس بیشتر نمایندگان مجلس یازدهم از جنس شفافیت است که با اعلام وصول طرح شفافیت آرا درصدد بودند تا کاری برای مردم و کشور انجام دهند.

وی ادامه داد: این اقدام مجلس نشان داد که دنبال سیاسی بازی و سیاسی کاری نیست و تنها اولویت نمایندگان مجلس یازدهم خدمت به مردم است و مجلس تمام کوشش خود را خواهد نمود تا قدمی برای حل مسائل مالی و معیشتی که در جامعه وجود دارد، بردارد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مزیت های شفافیت، اعتمادسازی است، گفت: شفافیت یک نوع خود مراقبتی برای نمایندگان است تا کسی دچار لغزش و یا دام فساد و رانت و یا درگیر حواشی و جدا شدن از وظایف نمایندگی خود نشوند.

وی اضافه کرد: شفاف سازی در وهله نخست به نفع خود نماینده است و از سوی دیگر برای مردم مفید است، زیرا مردم می توانند نماینده خود را تحت نظر داشته باشند تا خطایی نکند.

این نماینده مجلس با اشاره به شبهات بعضی مبنی بر پوپولیستی بودن به جریان انداختن طرح شفافیت آرا توسط نمایندگان بیان داشت: به هیچ عنوان این حرکت نمایندگان مجلس یازدهم پوپولیستی نیست زیرا منتخبین مجلس یازدهم با شعار و قول شفافیت به میدان آمدند و بر آن تاکید دارند.

محمدبیگی گفت: این مجلس جوان، با تجربه و پرکار است که قصد رفع کردن مسائل مردم را دارد و کوشش خواهد نمود به سمت موضوعات حاشیه ای نرود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 339

به "محمدبیگی: شفافیت آرا حرکت پوپولیستی نیست، اولویت نمایندگان مجلس یازدهم خدمت به مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدبیگی: شفافیت آرا حرکت پوپولیستی نیست، اولویت نمایندگان مجلس یازدهم خدمت به مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید