عکس، غول دو میلیاردی برقی چینی در تهران رونمایی شد:تیگو 8 پرو هیبرید! (تورهای چین)

به گزارش مجله حقوق، گجت نیوز نوشت: فونیکس تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید به وسیله مدیران خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش گذاشته شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه پلاگین هیبریدی تیگو 8 پرو آشنا می شویم.

عکس، غول دو میلیاردی برقی چینی در تهران رونمایی شد:تیگو 8 پرو هیبرید! (تورهای چین)

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

مدیران خودرو مدتی قبل چری تیگو 8 پرو را به عنوان شاسی بلند پرچمدار چری با برند اختصاصی تازه خود یعنی فونیکس به بازار ایران عرضه کرد. این خودروساز بزرگ بخش خصوصی پس از موفقیت در عرضه نسخه بنزینی این خودرو مدتی قبل از عرضه نسخه پلاگین هیبریدی آن نیز خبر داده بود و به همین دلیل طی برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو از تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید پرده برداشت.

ویدیوی معرفی فونیکس تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید

بخش طراحی

تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید از لحاظ ظاهری کاملا مشابه نسخه بنزینی خود بوده و در این نسخه نیز از همان جلوپنجره چندضلعی با طرح داخلی ماتریکس ستاره ای بهره می برد. البته طراحان در نمای عقب تغییراتی مثل بی رنگ کردن چراغ ها و تغییر گرافیک داخلی آنها را در نظر گرفتند.

در کابین این شاسی بلند مونتاژی نیز همچون مدل بنزینی سه نمایشگر شامل نمایشگر 8 اینچی برای کنترل سیستم تهویه، نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات تفریح و صفحه آمپر دیجیتالی 7 اینچی به چشم می خورد.

مشخصات فنی

تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید از قوای محرکه تازهی متشکل از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو و 2 پیشرانه برقی بهره می برد که این پیشرانه ها در مجموع می توانند قدرتی برابر با 326 اسب بخار و گشتاور 510 نیوتن متر را به فراوری برسانند. چنین ارقامی تیگو 8 پرو پلاگین هیبریدی را به قدرتمندترین خودروی فراوری داخل تبدیل خواهد نمود.

طبق ادعای چری، تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید ظرف مدت 4.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا خواهد نمود که چنین شتابی برای یک شاسی بلند بزرگ بسیار هیجان انگیز است. بعلاوه نسخه پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 8 پرو به یک پکیج باتری لیتیوم یونی 19.2 کیلووات ساعتی مجهز شده که به یاری آن می توان بدون احتیاج به موتور بنزینی حدود 100 کیلومتر را به شکل تمام برقی طی کرد.

تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید از 11 حالت رانندگی مختلف نظیر ماسه، گل ولای، برف، یخ، ترافیک، چراغ قرمز، استارت، فرمان پذیری پرسرعت، جاده کوهستانی، سبقت، مسافت طولانی، سرعت بالا و سرعت پایین و میانه بهره می برد. البته سیستم هوشمند حالت های رانندگی این خودرو سه حالت اسپرت، برقی و معمولی را به همراه دارد.

227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1385

به "عکس، غول دو میلیاردی برقی چینی در تهران رونمایی شد:تیگو 8 پرو هیبرید! (تورهای چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، غول دو میلیاردی برقی چینی در تهران رونمایی شد:تیگو 8 پرو هیبرید! (تورهای چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید