آراد آهن مرجع فروش وقیمت گذاری آهن آلات

به گزارش مجله حقوق، بازرگانی آرادآهن عرضه کننده انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی از سال 1377 فعالیت خود در بازار فولاد ایران با دیدگاهی متفاوت و مبتنی بر تجارب ارزشمند سالیان متمادی، آنالیز علمی و بهره گیری از کارشناسان حرفه ای، در بازار فولاد ایران شروع نمود.

آراد آهن مرجع فروش وقیمت گذاری آهن آلات

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آراد آهن، پروفیل و قوطی از پرکاربردترین مقاطع فلزی است. قوطی در ظاهر به مانند جعبه یا به شکل مربع و مستطیل شکل می باشد و از محصولات حیاتی در صنعت ساختمان سازی محسوب می گردد.

قوطی

قوطی و پروفیل ها بسته به نوع و کاربردشان در ابعاد گوناگونی فراوری می شوند، که از آن جمله می توان به پروفیل زد (z)، قوطی پروفیل آهنی و قوطی پروفیل آلومینیومی، قوطی پروفیل گالوانیزه و سپری آهنی اشاره نمود، پرمصرف ترین نوع قوطی، قوطی پروفیل آهنی است.

قوطی وپروفیل

قوطی ها و پروفیل ها بسته به جنس و کارخانه سازنده آن قیمت های متفاوتی دارند و با سایزها، ابعاد و کیفیت جوش مختلف در بازار موجود است. این مقاطع آهنی به دلیل استحکام و دوام شان در سراسر دنیا جهت استفاده در صنایع متعدد، فراوری می گردد.

قوطی پروفیل به دو روش مستقیم وغیرمستقیم فراوری میگردد، قوطی پروفیل های باز با ضخامت ها و ابعاد مختلف وپروفیل های بسته که اغلب در ساخت درب، پنجره، درب های کرکره برقی...مصرف دارند. در صنعت خودروسازی نیز از انواع پروفیل های قوطی مربعی و مربعی مستطیلی استفاده می گردد.

پروفیل ها در مقاطع کوچک برای کنار راه پله ها وهمچنین نرده کشی اطراف دیوارها و زمین های حصار کشی شده و نرده پیاده رو و خیابان استفاده می شوند و در حقیقت در دو زمینه ساخت و ساز و قطعه سازی کاربرد دارند. جهت خرید فوری وآسان پروفیل با ارزان ترین قیمت با بهترین کیفیت و اطلاع از قیمت روز پروفیل می توانید به سایت آرادآهن مراجعه نمایید

قیمت قوطی و پروفیل

قیمت قوطی پروفیل بسته به نوسانات آهن بوده اما نوسان قیمتی کمتری نسبت به سایر فراوریات فولادی دارد. این قیمت گذاری با توجه به کارخانه سازنده قوطی پروفیل، جنس، ضخامت و ابعاد آن معین می گردد. به جز تغییرات ارز و تحریم ها، قیمت دنیای بازار آهن نیز بر قیمت قوطی پروفیل تاثیرگذار خواهد بود و تاثیر مستقیمی بر قیمت قوطی و پروفیل می گذراد.

کاربرد قوطی و پروفیل

پروفیل ها در اتصالات در و پنجره بیشترین استفاده را دارند و در مقابل فشار و ضربه مقاوم هستند و به همین دلیل در ساخت پنجره های دوجداره بیشتر به کار می فرایند.

پروفیل های آهنی بر اساس کاربرد و کارایی در ضخامت های متنوعی فراوری و عرضه می گردد و علاوه براستفاده های ساختمانی در صنعت خودرو سازی، کشتی سازی، سقف سوله و پارکینگ و در راه پله سازی و قسمت بندی فضاها کاربرد دارند. ایران یکی از فراوریکنندگان با کیفیت ترین و مطرح در زمینه فراوری پروفیل آهنی در دنیا است.

اطلاع از قیمت روز قوطی و پروفیل

اطلاع از قیمت پروفیل و قوطی برای خریداران حیاتی محسوب می گردد اما نوسانات بازارآهن اغلب موجب سردرگمی خریداران و سازندگان عمرانی و کاربران خواهد شد، آراد آهن برای برطرف این مشکل در سایت و تلگرام (آرادآهن) قیمت های به روز بازار قوطی و پرو فیل را به صورت لحظه ای درج می نماید، آراد آهن یکی از برترین برندها حاضر در این صنعت که بخش قابل توجهی از بازار را در صنعت فراوری وعرضه قوطی و پروفیل زد در اختیار دارد، قیمت قوطی و پروفیل و قیمت روز پروفیل زد(Z) را به صورت روزانه با حذف واسطه در سایت خود اطلاع رسانی می نماید و تمام کاربران علاقه مند به اطلاع از نوسانات بازارآهن و علاقه مندان به اطلاع از قیمت روز قوطی و پروفیل زد می توانند به این سایت مراجعه کنند.

همچنین با عضویت در کانال تلگرام آراد آهن می توانید از قیمت روز تمام مقاطع فولادی به صورت روزانه آگاه شوید برای عضویت در کانال تلگرام بعد از وارد شدن به تلگرام با تایپ عبارت آراد آهن وارد تلگرام آراد آهن شده و از قیمت های روز قوطی و پروفیل آگاه شوید این کانال به صورت لحظه ای کلیه قیمت های رقابتی و به روز و بی واسطه قوطی و پروفیل را درج میکند.

خرید قوطی و پروفیل

مشاوران آراد آهن همیشه آماده ارائه خدمات در زمینه خرید قوطی و پروفیل به کاربران و سازندگان عمرانی و خریداران هستند. تا خرید و فروش با کیفیت ترین و ارزان ترین قوطی و پروفیل و تمامی مقاطع فولادی و آهنی مناسب با فعالیت خود را به سهولت انجام دهند.

این قیمت ها توسط کارشناسان خبره آراد آهن هر روزه اعلام می گردد. برای ارتباط با مشاوران آراد آهن با شماره گیری تلفن های این شرکت می توانید از تجارب تخصصی و مطمئن و مالی مشاورین خبره آراد آهن بهره مند شوید. با آراد آهن بازار آهن در دستان شماست.

شماره تماس :(34055 - 031)

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 743

به "آراد آهن مرجع فروش وقیمت گذاری آهن آلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آراد آهن مرجع فروش وقیمت گذاری آهن آلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید