سبقت برزیل از انگلیس در آمار قربانیان کرونا

به گزارش مجله حقوق، شمار قربانیان ویروس کرونا در برزیل از انگلیس فراتر رفت و آن کشور در رتبه دوم جهانی پس از آمریکا نهاده شد.

سبقت برزیل از انگلیس در آمار قربانیان کرونا

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت بهداشت برزیل روز آدینه از فوت 909 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا اطلاع داد. این ویروس تا به امروز جان 41828 برزیلی را گرفته است.

وزارت بهداشت برزیل همچنین بیان کرد در عرض 24 ساعت گذشته 25982 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند. با این آمار شمار مبتلایان در برزیل به 828810 نفر افزایش یافت.

حالا برزیل پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی هم از نظر شمار مبتلایان و هم از نظر شمار قربانیان قرار گرفته است. با وجود این سازمان بهداشت جهانی خاطر نشان کرد نظام بهداشتی برزیل در مقابل این بیماری مسری تاب آورده است.

به گزارش رویترز، دکتر مایک رایان کارشناس ارشد سازمان بهداشت جهانی گفت: نظام بهداشتی این کشور بر اساس آمار های که ما مشاهده می کنیم، فرو نپاشیده است.

شیوع ویروس کرونا باعث تشدید اختلافات سیاسی در برزیل شده و بنابر گزارش گاردین محبوبیت بولسونارو کاهش یافته و تنها 30 درصد مردم برزیل از وی حمایت می نمایند.

بولسونارو ویروس کرونا را سرماخوردگی کوچک توصیف نموده و اصرار دارد که این ویروس خطرناک نیست و با تدابیر اجتماعی از جمله قرنطینه برای مهار شیوع کوید 19 مخالفت می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 239

به "سبقت برزیل از انگلیس در آمار قربانیان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبقت برزیل از انگلیس در آمار قربانیان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید