سازمان ها چگونه محصولات تبلیغاتی را دریافت می نمایند؟

به گزارش مجله حقوق، صنعت هدایای تبلیغاتی که هزاران تامین نماینده و توزیع نماینده را در بر می گیرد، به شرکت هایی در هر شکل و مقدار ای خدمت می نماید. این محصولات بازاریابی مانند سررسید در جامعه مدرن بسیار رایج هستند و فرصتی را برای برندها فراهم می نمایند تا با هزینه نسبتاً مناسب، آثار ارزشمندی را به دست آورند. این اقلام تبلیغاتی اغلب بسیار موثر هستند، حداقل به این علت که هیچ هزینه ای برای مصرف نماینده یا گیرنده مشابه ندارد.

سازمان ها چگونه محصولات تبلیغاتی را دریافت می نمایند؟

در صنعت محصولات تبلیغاتی، اساسا دو بازیگر متفاوت وجود دارد:

تامین نمایندگان:

این شرکت ها محصولات تبلیغاتی را بر اساس نیازهای مشتری و خواسته های دریافت شده از توزیع نمایندگان فراوری و سفارشی می نمایند.

توزیع نمایندگان:

این شرکت ها محصولات تبلیغاتی را تبلیغ و توزیع می نمایند و نیازها و خواسته های مشتری را به توزیع نمایندگان منتقل می نمایند.

شرکت هایی که در پی خرید محصولات تبلیغاتی هستند، معمولاً در ابتدا با یک توزیع نماینده مرتبط می شوند. پس از تصمیم گیری در خصوص نوع محصول و درجه سفارشی سازی، شرکت ها به توزیع نماینده، سفارش می دهند. هنگامی که تامین نماینده محصولات مورد نظر را ایجاد می نماید، توزیع نماینده محصول نهایی را برای مشتری ارسال می نماید. و سپس مشتری می تواند محصولات تبلیغاتی را برای افزایش آگاهی از برند و افزایش عایدی فروش ارائه دهد.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

طول عمر مورد انتظار محصولات تبلیغاتی چقدر است؟

همانطور که در بخش قبل ذکر شد، اثربخشی محصولات تبلیغاتی را می توان در تعداد برداشت های مادام العمر ردیابی کرد. بر این اساس، ارزیابی مدت زمان ماندگاری اقلام تبلیغاتی و بازاریابی بسیار مهم است. اگر شخصی یک محصول تبلیغاتی را برای مدت طولانی نگه دارد و به استفاده از آن ادامه دهد، می تواند تعداد برداشت های مادام العمر و دستاوردهای سازمانی بالقوه را به حداکثر برساند.

طبق یک مطالعه، محصولات تبلیغاتی یا بازاریابی معمولاً دارای طول عمر زیر هستند:

کمتر از یک سال:

تقریباً 18 درصد از مصرف نمایندگان آن ها را برای کمتر از یک سال نگه می دارند.

بین یک تا پنج سال:

تقریباً 41 درصد از مصرف نمایندگان آن ها را برای یک تا پنج سال نگه می دارند.

بین شش تا 10 سال:

تقریباً 22 درصد از مصرف نمایندگان آن ها را به مدت 6 تا 10 سال نگه می دارند.

بیش از 10 سال:

تقریباً 18 درصد از مصرف نمایندگان آن ها را برای بیش از 10 سال نگه می دارند.

با تجزیه و تحلیل داده های بالا، تقریباً 81 درصد از مصرف نمایندگان محصولات تبلیغاتی را برای بیش از 12 ماه نگه می دارند. این بدان معناست که اقلام تبلیغاتی می توانند به رویکردی طولانی مدت در برندسازی، بازاریابی و تبلیغات، دست یابند و تعداد بازدیدها را در طول عمر محصول مورد نظر به حداکثر برسانند.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

سازمان ها چگونه از محصولات تبلیغاتی استفاده می نمایند؟

با توجه به گستره وسیعی از گزینه های موجود، که به سطوح سفارشی سازی بالقوه اشاره نمی کنیم، برنامه های کاربردی بی حدودی برای محصولات تبلیغاتی وجود دارد. کسب وکارهای تجاری، سازمان های غیرانتفاعی، مؤسسات دانشگاهی و سازمان های دولتی همگی می توانند از قدرت محصولات تبلیغاتی و بازاریابی، خارجی و داخلی استفاده نمایند.

از منظر بیرونی، سازمان ها می توانند از محصولات تبلیغاتی برای شناسایی انواع دستاوردهای بالقوه استفاده نمایند. مشتریان فعلی و آینده ممکن است محصولات بازاریابی را برای افزایش فروش و ارجاع دریافت نمایند. کسب وکارها ممکن است اقلام تبلیغاتی را برای جشن راه اندازی محصول نو اهدا نمایند. سازمان ها ممکن است اقلام مارک دار را در کوشش برای ایجاد انگیزه یا اصلاح رفتارهای خاص تبلیغ نمایند.

از دیدگاه داخلی، سازمان ها می توانند از محصولات بازاریابی برای بهبود روابط با ذینفعان کلیدی مانند کارمندان، سرمایه گذاران یا شرکا استفاده نمایند. با نشان دادن قدردانی به وسیله اقلام تبلیغاتی، سازمان ها می توانند یاری های طولانی مدت این بازیگران را تضمین نمایند.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

سازمان ها معمولاً از محصولات تبلیغاتی برای چه مواردی استفاده می نمایند؟

  • آگاهی و شناخت برند
  • فرهنگ و هویت شرکتی
  • قدردانی و حفظ مشتری
  • قدردانی و حفظ کارکنان
  • برنامه های تشویقی و اصلاح رفتار
  • آگاهی و شناخت محصول
  • روابط عمومی و سرمایه گذار
  • فروش و فراوری ارجاع
منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1279

به "سازمان ها چگونه محصولات تبلیغاتی را دریافت می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان ها چگونه محصولات تبلیغاتی را دریافت می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید