راهنمای انتخاب مدل فرش آنتیک در منزل

به گزارش مجله حقوق، در این مطلب نکاتی درباب انتخاب بهترین مدل فرش آنتیک را بطور خلاصه ارائه خواهیم کرد زیرا می دانیم افراد زیادی در ایران به استفاده از قالی و فرش آنتیک در دکوراسیون منزلشان علاقه دارند.همانطور که اطلاع دارید فرش یکی از اصلی ترین عناصر دکوراسیون خانه ما ایرانی ها است. همچنین فرش و قالی یکی از اصلی ترین نشانه های فرهنگ و هنر ایرانی در بین تمامی افراد جامعه و دنیا است. فرش و قالی ایران در گذر سال ها و قرن ها جلوه ای از هنر و صنعت ایران زمین بوده و استفاده از آن بعنوان یکی از نقاط مرکزی و کانونی در دکوراسیون خانه ایرانی همیشه در ذهن اکثریت افراد بوده است. استفاده از مدل های فرش آنتیک و وقدیمی ترکمن، بختیاری و عشایری دستباف که از رنگ های طبیعی و گیاهی در نخ آنها استفاده شده است، شکوه و زیبایی وصف ناشدنی را با خود به داخل خانه می آورد و به فضای خانه غنا و عمق می بخشد. اینگونه های فرش ها و قالیچه های آنتیک به روح دکوراسیون خانه تبدیل می شوند و در صورت نبود آنها خانه جان و جذابیت خود را از دست می دهد. ممکن است فکر کنید که فرش و قالی آنتیک فقط مناسب دکوراسیون قدیمی و سنتی هستند اما اصلا اینگونه نیست. از فرش های آنتیک می توانید در دکوراسیون های به سبک امروزی نیز بهره ببرید. در واقع استفاده از فرش های آنتیک رنگ شده برای دکوراسیون های مدرن ایده بسیار جالبی خواهد بود.

راهنمای انتخاب مدل فرش آنتیک در منزل

جهت دریافت خدمات نحوه ساخت آلاچیق سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

برای مبلمانی که در کنار فرش انتیک قرار می گیرند سعی کنید از مدل های چشم گیرتر بهره ببرید. مبل هایی که دارای رنگ های موجود در فرش آنتیک شما باشند در دکوراسیون محیط خانه هارمونی و هماهنگی را بوجود می آورند. برای دکوراسیون خانه های مدرن هم همینطور است. اگر دکوراسیونی مدرن در اتاق خود دارید می توانید با اضافه کردن فرش های آنتیک به اتاق هویت و شخصیت ببخشید. بهتر است فرشی که انتخاب می کنید از رنگ های موجود در وسایل مدرن دکوراسیون خود استفاده نموده باشد تا این ترکیب زیباتر و اثر گذارتر باشد. در شکل های زیرا نمونه های زیبا از مدل فرش آنتیک در دکوراسیون خانه را مشاهده می کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 237

به "راهنمای انتخاب مدل فرش آنتیک در منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انتخاب مدل فرش آنتیک در منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید