دو شرکت روسی برای انجام 12 پرواز به ایران مجوز گرفتند

به گزارش مجله حقوق، دو شرکت هواپیمایی روسیه مجوز 12 پرواز به ایران را اخذ کردند.

دو شرکت روسی برای انجام 12 پرواز به ایران مجوز گرفتند

دو شرکت هواپیمایی روسیه مجوز 12 پرواز به ایران را اخذ کردند. هواپیمایی روسیه سرویس دهی در این راستا پروازی را با برترین هواپیماها در چارچوب مجوز آژانس فدرال حمل و نقل هوایی وزارت راه روسیه انجام خواهد داد.

دو شرکت هواپیمایی روسی به تازگی مجوز راه اندازی 12 پرواز مسافرتی هفتگی به شهرهای تهران، اصفهان و مشهد را دریافت کردند و این اقدام در چارچوب توسعه روابط گردشگری دو کشور صورت می گیرد.

وزارت حمل و نقل روسیه افزون بر سیبیر که شامل گروه ­های اس 7 می گردد، به شرکت خطوط هوایی اورال اجازه داده به مقاصد معین شده در ایران پرواز نمایند.

دو شرکت اس 7 و خطوط اورال پس از امضای یادداشت تفاهم بین تهران و مسکو در ماه فوریه 2016 میلادی(13 بهمن تا 10 اسفند) و تمایل به افزایش تا 28 پرواز در هفته، مجوز لازم را صادر کرد و اکنون توافق ها به مرحله عمل رسیده است.

دبیر مطبوعاتی شرکت هواپیمایی سیبیر گفته بود:

این شرکت 4 راستا مسکو - تهران، مسکو - اصفهان، مسکو - مشهد و سن پترزبورگ - تهران را انتخاب نموده است.

آنا باشینا اضافه کرد که گروه اس 7 در این راستاها فعالیت خواهد نمود زیرا ظرفیت توسعه بازار حمل و نقل در این 4 راستا مناسب است.

به گفته وی، کارهای اولیه اجرا شده و پس از انجام امور مقدماتی مراحل بعدی دنبال می گردد و تمامی پروازهای اس 7 با هواپیماهای تازه و روز ایرباس و بویینگ انجام می گردد اما معین نیست کدام مدل را برای راستاهای ایران انتخاب خواهند کرد.

منبع: کجارو / ایلنا
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1214

به "دو شرکت روسی برای انجام 12 پرواز به ایران مجوز گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو شرکت روسی برای انجام 12 پرواز به ایران مجوز گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید