تور ارزان مجارستان: پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست به زودی برقرار می گردد

به گزارش مجله حقوق، برقراری پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست در ملاقات مدیرعامل ایران ایر با مقام های مجارستان، مورد تاکید نهاده شد.

تور ارزان مجارستان: پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست به زودی برقرار می گردد

با ما سفر کنید و با تور ارزان مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

فرهاد پرورش مدیر عامل ایران ایر که در صدر هیئتی به مجارستان سفر نموده است در ملاقات با مقام های وزارت امورخارجه مجارستان مطرح کرد که موضوع تسهیل صدور ویزا برای اتباع ایرانی می تواند نقش بسیار مهمی را در برقراری پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست ایفا نماید.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایر با اشاره به برنامه بلند مدت ایران ایر برای برقراری پروازهای مستقیم به مقاصد مورد نظر در اروپا و آسیا، گفت که بوداپست به عنوان یکی از این مقاصد مورد نظر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما است.

هیئت ایرانی در ملاقات با دستیار معاون وزیر در وزارت توسعه ملی و رئیس هوانوردی مجارستان نیز با اشاره به اقدامات اخیر شرکت ایران ایر برای نوسازی ناوگان خود اعلام کرد:

قراردادهایی با شرکت های بزرگ هواپیماسازی همانند بوئینگ و ایرباس برای خرید جدیدترین هواپیما انجام شده است که تعدادی از هواپیماهای خریداری شده وارد ناوگان حمل و نقل هوایی ایران شده اند.

رئیس هیئت ایرانی با اشاره به تعداد قابل توجه دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در دانشگاه های مختلف مجارستان و بعلاوه ظرفیت های گردشگری بین دو کشور ابراز امیدواری کرد که به زودی خط پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست برقرار گردد.

منبع: کجارو / iranair.com
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1197

به "تور ارزان مجارستان: پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست به زودی برقرار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مجارستان: پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست به زودی برقرار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید