خوشمزه ترین های کره جنوبی

به گزارش مجله حقوق، 5 غذای خوشمزه کره جنوبی

سئول، مرکز کره جنوبی، بهشت غذاها است! مخصوصا برای آن دسته از افرادی که عاشق امتحان کردن طعم های اصیل و محلی این کشور با قیمت پایین هستند. از آنجایی که مواد اولیه بیشتر غذاهای کره ای زیاد و قابل تغییر است، می توانید بنا به ذائقه خودتان برترین غذاها را درست نموده و یا پیدا کنید. علاوه بر آن، خوردن این غذاهای رنگارنگ و چیدمان زیبای آن ها، یک سرگرمی هم به شمار میرود. نمی دانید از بین این همه تنوع چه غذاهایی را انتخاب کنید؟ با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با خوشمزه ترین غذاهای کره ای آشنا کنیم.

خوشمزه ترین های کره جنوبی

بیبیمباپ

بیبیمپاپ احتمالا یکی از خوش قیافه ترین و معروف ترین غذاهای کره ای است. این غذای هیجان انگیز از برنج به همراه رویه ای از سبزیجات مختلف، گوشت و تخم مرغ تهیه می گردد. این غذا با چیلی مخصوص کره ای سرو می گردد و بدون این که به شما حس سنگینی بدهد احساس خوشایند سیری را به شما القا می نماید.

کیمچی

کیمچی یکی از اصلی ترین غذاهای کره ای است. غذایی که تقریبا با بیشتر وعده ها در کره خورده می گردد و بدون آن میز غذا به نظر ناقص می آید. این غذای تند و کمی ترش، خواص تغذیه ای بالایی دارد و به خصوص برای مسائل گوارش بسیار مفید است. کیمچی معمولا با کاهوی چینی درست می گردد اما در فراوری آن مواد اولیه ی دیگر مثل کاهو یا ترب کره ای می توانند به کار بروند. این غذا معمولا با برنج خورده می گردد و به هر وعده غذایی کمی طعم تند و ترش دلنشین اضافه می نماید.

تیوکبوکی

یکی از رایج ترین غذاهای خیابانی که در سطح شهر سئول می توانید پیدا کنید تیوکبوکی است. بیشتر محلی ها این کیک برنجی های استوانه ای شکل را در مسیرشان به سر کار یا هنگام نهار می خورند. انواع دیگر این کیک ها، کیک ماهی و سبزیجات است که در سس ملایم و شیرین چیلی درست می شوند. تیوکبوکی یکی از غذاهای مقرون به صرفه و پر هوادار کره ای است.

کیمباپ

احتمال این که با تماشا این غذا یاد سوشی بیافتید زیاد است. البته اشتباه هم نکرده اید، کیمباب نام دیگر سوشی کره ای است که شباهت زیادی به سوشی ژاپنی دارد. این غذای سریع و سبک، از برنج با مغز بسیار متنوعی از سبزیجات و یا گوشت آبزیان درست می گردد که در ورقه های جلبک درست مثل انواع دیگر سوشی پیچیده می شوند. برخلاف ژاپن، این غذا در کره یکی غذای سریع و ساندویچ مانند است که رسمیت زیادی هم ندارد.

هوتئوک

دنبال یک خوشمزه شیرین می گشت که حالتان را جا بیاورد؟ این شیرینی خوشمزه را در بیشتر مغازه ها و بوفه های غذای خیابانی سئول می توانید پیدا کنید. خمیر هوتئوک درست مثل خمیر پنکیک است و وسط آن با دارچین، شکر و در برخی موارد آجیل پر شده و سرخ می گردد. این شیرینی های خوشمزه رویه ترد و درون نرمی دارند و حسابی در سئول پرهوادارند.

منبع: www.tripsavvy.com/

منبع: الی گشت
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1287

به "خوشمزه ترین های کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشمزه ترین های کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید