خبرنگاران همایش بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی در سبزوار برگزار گشت

به گزارش مجله حقوق، سبزوار- خبرنگاران- اولین همایش بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار گردید.

خبرنگاران همایش بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی در سبزوار برگزار گشت

دبیر اجرایی همایش بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی روز سه شنبه در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: این همایش با مشارکت پژوهشگاه نیرو، شرکت ماشین های الکتریکی جمکو و دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شده است.

دکتر رضا روشنفکر با اشاره به محورهای این همایش علمی و تخصصی اضافه کرد: ماشین های الکتریکی میدان دوار، ماشین ها و محرکه های نوآورانه، مسائل مرتبط با مباحث طراحی الکتریکی ماشین های الکتریکی، درایوهای الکتریکی و پایش شرایط و تشخیص و عیب یابی بعضی از محورهای این همایش است.

وی ادامه داد: همچنین مسائل مرتبط با مباحث طراحی مکانیکی ماشینهای الکتریکی، هادیها، مواد مغناطیسی، عایقها و مواد جدید، ارتعاش و تعادل، تعمیر و نگهداری، مدیریت فروش، ابزارهای بازار، روشهای بسته بندی، انبارداری و توزیع از دیگر محورهای این همایش بین المللی است.

روشنفکر گفت: 60 مقاله به دبیرخانه همایش ارائه شده که پس از داوری 38 مقاله پذیرفته شد که در این همایش 2 روزه به صورت مجازی ارائه می گردد.

دانشگاه حکیم سبزواری جزو 22 دانشگاه محور در کشور است که با حدود 9 هزار دانشجو دارای 33 گروه آموزشی، 139 کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و 10 دانشکده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 768

به "خبرنگاران همایش بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی در سبزوار برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همایش بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی در سبزوار برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید