تسهیلات ویژه وزارت کار برای مشاغل خانگی ، محدودیت منابع داریم اما درخواست ها را تا حدودی پاسخ داده ایم

به گزارش مجله حقوق، سرپرست معاونت اشتغال وزارت کار گفت: برای حمایت از مشاغل خانگی که در دوران کرونا متضرر شده اند، با بانک های عامل وارد مذاکره شده و سعی می کنیم تسهیلات قابل توجه و مناسبی در نظر گرفته و بخش قابل توجهی از مسائل این گروه را مرتفع کنیم.

تسهیلات ویژه وزارت کار برای مشاغل خانگی ، محدودیت منابع داریم اما درخواست ها را تا حدودی پاسخ داده ایم

محمود کریمی بیرانوند سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مصاحبه با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، اظهار کرد: اهدای تسهیلات به کسب و کارهایی که در ایام کرونا آسیب دیدند، ذیل معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال در این مدت صورت گرفته است و آخرین مرحله آن هم که متقاضیان ثبت نام کرده اند در حال انجام است.

وی شرح داد: تفکیک بین کسب و کارها برای اعطای تسهیلات نیز صورت گرفته است و بر اساس سرشماری صورت گرفته و شرایط متفاوت کسب و کارها پرداخت تسهیلات اگر چه برای کسب و کارهایی که از شیوع کرونا تا امروز آسیب دیده کافی نیست اما تا کنون به خوبی پیش رفته است.

سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی وزارت کار تاکید کرد: با وجود محدودیت منابعی که هم در دولت قبل و همچنین در دولت فعلی وجود دارد، درخواست متقاضیان تسهیلات اشتغال و کارآفرینی را تا حدود زیادی پاسخ داده ایم

کریمی بیرانوند یادآور شد: برای حمایت از مشاغل خانگی با بانک های عامل وارد مذاکره می شویم و سعی می کنیم تسهیلات قابل توجه و مناسبی در نظر گرفته و بخش قابل توجهی از مسائل این گروه را مرتفع خواهیم کرد.

وی اضافه نمود: راجع به مبلغ تسهیلات قرض الحسنه برای کسب و کارهای خانگی هنوز تصمیمی گرفته نشده است اما در دستور کار ما واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1278

به "تسهیلات ویژه وزارت کار برای مشاغل خانگی ، محدودیت منابع داریم اما درخواست ها را تا حدودی پاسخ داده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات ویژه وزارت کار برای مشاغل خانگی ، محدودیت منابع داریم اما درخواست ها را تا حدودی پاسخ داده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید