برگزاری نشست هم اندیشی رؤسای شعب ویژه دادگستری با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

به گزارش مجله حقوق، نشست هم اندیشی رؤسای شعب ویژه دادگستری در رسیدگی به تخلفات، جرایم و شکایات مرتبط با قانون کار با مدیرکل، معاونین و بازرسان کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار گردید.

برگزاری نشست هم اندیشی رؤسای شعب ویژه دادگستری با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این جلسه کامران کلانی با اشاره به مجموعه خدمات و فعالیت های این اداره کل اظهار کرد: بخش بازرسی کار به دلیل ماهیت کاری که برعهده دارد تعامل گسترده ای با دستگاه قضایی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه وظیفه بازرس کار نظارت بر حسن اجرای قوانین کار است گفت: علاوه بر بازرسی و ابلاغ مقررات و قوانین ضروری است از روش های فرهنگ سازی برای پیشگیری از وقوع حادثه و حتی جرم و همچنین برخورد قضایی نیز در جای خود به درستی استفاده گردد.

وی همچنین گفت: در فرایند رسیدگی به پفراینده های حوادث ناشی از کار هرجایی که همفکری با دستگاه قضا و قضات محترم داشته ایم منجر به نتایج بهتری شده است.

کلانی توضیح داد: ما به دنبال رسیدن به ادبیات مشترک با دستگاه قضایی هستیم که در این زمینه مهمترین موضوع آفرینش دانش طرفین پیرامون موضوع همکاری مشترک است.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه نظرات خود را در مورد بهبود تعامل دستگاه قضایی با این اداره کل و بازرسان کار بیان کردند.

شایان ذکر است طی ماه های اخیر به همت مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان موضوع مشخص شعب ویژه برای رسیدگی تخلفات، جرایم و شکایات مرتبط با قانون کار که سال های متمادی مجموعه اداره کل کار در استان و در حوزه ستادی وزارت متبوع در سطح کشور دنبال بودند شکل گرفته است که این جلسه با حضور رؤسای این شعب برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 715

به "برگزاری نشست هم اندیشی رؤسای شعب ویژه دادگستری با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست هم اندیشی رؤسای شعب ویژه دادگستری با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید