25 روستای اهر همچنان در محاصره کولاک شدید هستند

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اهر گفت: 25 روستای شهرستان اهر همچنان در محاصره کولاک و برف هستند.

25 روستای اهر همچنان در محاصره کولاک شدید هستند

قاسم قمری در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بعد از بارش نسبتا شدید برف در روز آدینه و کوشش شبانه روزی همکاران راهداری در بازگشایی جاده های روستایی، متاسفانه شب گذشته به علت برودت هوا و کولاک شدید بار دیگر بیشتر جاده های روستایی این شهرستان در محاصره کولاک نهاده شد و باعث مسدود شدن دوباره در مسیرها شد.

وی ادامه داد: در این راستا اکیپ های برف روبی و نمک پاشی در مسیرهای مسدود شده مستقر بوده و عملیات بازگشایی مجدد این مسیرها به وسیله عوامل راهداری ادامه دارد که امیدواریم در صورت مناسب بودن شرایط جوّی تا انتها امروز تمام جاده های روستایی بازگشایی گردد.

قمری اضافه نمود: در چند روز اخیر بیش از 30 خودروی گرفتار در کولاک و برف جاده ای به وسیله راهداران آزاد و چندین مورد بیمار نیز به وسیله اکیپ پزشکی همراه با عوامل راهداری درمان شده و به بیمارستان انتقال یافته اند.

وی گفت: کلیه محورهای اصلی و فرعی شهرستان اهر باز بوده و تنها در جاده های روستایی به علت کولاک شدید تردد با مشکل روبرو است که امیدواریم تا انتها امروز این مشکل نیز رفع گردد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اهر از مسافرانی که قصد سفر به منطقه ها برف گیر را دارند درخواست کرد تا پیش از اقدام به مسافرت به وسیله سامانه 141 از شرایط راه ها و جاده ها اطلاع پیدا نمایند.

وی در انتها تاکید نمود: همشهریان در صورت تردد در منطقه ها برف گیر اهر به ویژه در گردنه گویجه بئل، سامبران و سایر منطقه ها روستایی حتماً از زنجیر چرخ استفاده نموده و با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1227

به "25 روستای اهر همچنان در محاصره کولاک شدید هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 روستای اهر همچنان در محاصره کولاک شدید هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید