کمیسیون اروپا: حمله به کنگره پدیده ای صرفا آمریکایی نیست

به گزارش مجله حقوق، معاون کمیسیون اروپایی حمله به کنگره آمریکا را پدیده ای صرفا آمریکایی ندانسته و وقوع آن در اروپا را هم محتمل دانست.

کمیسیون اروپا: حمله به کنگره پدیده ای صرفا آمریکایی نیست

با ما سفر کنید و با هزینه سفر به اروپا در سال 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ورا ژوروا، معاون رئیس کمیسیون در امور ارزش های اروپایی و شفافیت در گفتگویی با استاندارد اتریش به حمله چندی پیش هواداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به ساختمان کنگره پرداخته و آن را شوکه نماینده دانسته و گفت: این یک حمله به نهادی دموکراتیک بود.

وی اضافه نمود: ما شاهد نفوذ منفی رئیس جمهور بودیم که چگونه جدایی در جامعه را تشدید کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این مقام اروپایی در این باره هشدار داد که این تصور به وجود آید که این یک پدیده آمریکایی است و در این باره گفت: من می توانم چنین شرایطی را همچنین در اروپا هم تصور کنم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بحران کرونا را یک چالش ارزیابی کرد و گفت: جو جامعه در حال بدتر شدن است و سیاستمداران و دولت ها کوشش می نمایند با تصمیماتی غیر مردمی این بحران را تحت کنترل درآورند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه نمود: تاریخ در اروپا به ما می آموزد که در شرایط بحرانی غالبا افراط گرایان وارد شده و محصول خود را درو می نمایند، اما به زودی ناامیدی برای آن ها ایجاد خواهد شد.

در جریان یورش هواداران دونالد ترامپ به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه، پنج تن از جمله یک افسر پلیس جان باختند. ده ها تن تا کنون در ارتباط با این واقعه دستگیر شده اند و مقامات ایالات متحده اعلام نموده اند که شمار بازداشتی ها به صدها تن خواهد رسید

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 693

به "کمیسیون اروپا: حمله به کنگره پدیده ای صرفا آمریکایی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون اروپا: حمله به کنگره پدیده ای صرفا آمریکایی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید