کتابی برای بچه ها ماجراجو

به گزارش مجله حقوق، به گزارش خبرنگاران، عملیاتِ نجاتِ صورتی، اثر عزت اله الوندی، رمان بچگانه ای است که داستان رامین کوچولو یا کار آگاه رامی را روایت می کند. کار آگاه رامی قصد دارد مادر غولی به نام پرتقال را نجات دهد، در ادامه داستان هایی اتفاق می افتد که برای بچه ها جذابیت به خصوصی دارد، همچنین این کتاب از سوی نشر پیدایش منتشر شده است.

کتابی برای بچه ها ماجراجو

عزت اله الوندی در عملیاتِ نجاتِ صورتی سعی دارد ماجراجویی را به بچه ها بیاموزد و داستانی هیجان انگیز برای قشر خردسال روایت کند، این رمان داستان رامین کوچولو یا کارآگاه رامی که در یک شب خوابی می بیند که در آن خواب آقای بلوط به او می گوید که باید دنبال خانم صورتی یعنی مامانِ غولی به نام پرتقال بگردند که برای انجام این کار باید بلوط هایی که آقای بلوط به او هدیه داده است را برخلاف عقربه های ساعت بچرخاند تا به دنیای دیگری برود.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

همه می دانند من، هیچ معمایی را بی جواب نمی گذارم، حتی معماهای خیلی خیلی سخت را.

اما ماجرای آقای بلوط هم سخت بود، هم طولانی؛ و وقتی شروع شد که در یک شب خیلی خیلی طولانی، سرم را روی بالش گذاشتم و صدای پاهای کسی را شنیدم که در بالش من راه می رفت.

باید خودش را هم می دیدم. شکاف بالش را بیشتر کردم و وقتی پرها پخش شد توی هوا، او را دیدم. آقای بلوط از من خواست تا پیش از آنکه دیر بشود، خیلی دیر، یک نفر را نجات بدهم؛ یک نفر که هیکلش چند برابر من بود: خانم صورتی، مامانِ غولی به نام پرتقال...

چاپ اول رمان عملیاتِ نجاتِ صورتی، نوشته عزت اله الوندی در 84 صفحه، شمارگان1000 نسخه و با قیمت 25 هزار تومان راهی کتاب فروشی ها شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1159

به "کتابی برای بچه ها ماجراجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابی برای بچه ها ماجراجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید