تور کوالالامپور ارزان: چگونه 48 ساعت را در کوالالامپور بگذرانیم

به گزارش مجله حقوق، کوالالامپور با جاذبه گردشگری بسیار ترکیبی از مساجد بزرگ، معابد رنگارنگ چینی و محله­ هایی با خصوصیات محله­ های شبه قاره هند است. البته به این جذابیت­ ها شهر مدرن، برج­ های پتروناس و معروفیت غذاهای خوشمزه خیابانی را اضافه کنید. در مجله گردشگری خبرنگاران به شما نشان می­دهیم چگونه در 48 ساعت از کوالالامپور تماشا کنید. خرید بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

تور کوالالامپور ارزان: چگونه 48 ساعت را در کوالالامپور بگذرانیم

با ما سفر کنید و با تور کوالالامپور ارزان از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

روز اول: تاریخ مالزی، غذاهای هندی و برج­ های پتروناس

24 ساعت اول در کوالالامپور شامل سفر به موزه ملی، کاوش هند کوچک و گرفتن عکس ­های عالی در برج­ های پتروناس است.

صبح: مرور کوتاهی بر تاریخ مالزی

صبح را با ناسی جورنگ (برنج سرخ شده) و نسکافه یخ در ناسی کندار پولو پینانج آغاز کنید. موزه ملی از داستان اولین مهاجران تا امروز را به نمایش می­گذارد. حدود یک ساعت برای گردش در داخل موزه وقت بگذارید. می توانید از مرکز خرید کی ال سنترال پیاده به موزه بروید یا تاکسی بگیرید. از موزه به هند کوچک مالزی در برایکفیلد بروید. برای یک کیک و نوشیدنی در کافه بروبری درست روبروی بزرگراه، توقف کنید.

بعد از ظهر: طعم شبه قاره را در حومه کوالالامپور بچشید

در خیابان­ های هند کوچک یکی از منطقه ها پر جنب و جوش کوالالامپور ، پیاده ­روی کنید. از این محل­ ها تماشا کنید: ویوکانادا آشرام، معبد سری کارپاگا وینایاگار و سری کاناداسوامی کوویل. اگر گرسنه هستید یک روتی کانای از یکی از رستوران­ های فراوان نستی کاندار (غذاخوری سلف سرویس) سفارش دهید.

عصر: برج­ های پتروناس و سمفونی کی ال سی سی

برنامه اولین غروب سفر 48 ساعته به کوالالامپور بازدید از معروف­ ترین ساختمان مرکز است سعی کنید در اواخر بعد از ظهر به کی ال سی سی برسید. از برج ­های دوقلو که تقریبا پایین ­ترین ابرها را لمس می­ نمایند، لذت ببرید. به شما توصیه می­ کنیم قبل از ابزار به پارک کی ال سی سی بروید و تا ساعت 8 صبر کنید تا سمفونی دریاچه آغاز گردد.

شب: غذاهای خیابانی مالزی و ملاقات با سایر گردشگران

پس از بازدید از برج­ های پتروناس یک تاکسی به بوکت بیتانج بگیرید. بوکت بیتانج روح و زندگی شهر پس ازتاریکی است. خیابان­ ها پر است از رستوران­ های مختلف است که از غذاهای خیابانی گرفته (غذاهای معروف مالزی) تا ناسی کندار سرو می­­نمایند. اگر می ­خواهید غذا و نوشیدنی مقرون به صرفه برای شما تمام گردد، به جالان آلور سربزنید. این منطقه بهشت مسافران است و شما می­ توانید یک تجربه اجتماعی در اینجا داشته باشید. بلیط تهران کوالالامپور

روز دوم: در حیات وحش کاوش کنید، در خصوص اسلام و بازارهای شبانه یاد بگیرید.

24 ساعت دوم در کوالالامپو شامل سفر به باغ دریاچهها، موزه هنرهای اسلامی و شهر چینی ­ها است.

صبح: باغ­ها استوایی، یک دریاچه و میمون­ ها

صبح روز دوم 48 ساعته خود در کوالالامپوررا با کاسه رشته فرنگی داغ آغاز کنید. یک تاکسی به مقصد دریاچه باغ بگیرید. مرغزار کوالالامپور در قلب شهر تا حدودی بی نظم واقع شده است. رنگ­ ها را ببینید و درون باغ­ های گیاه شناسی را ببویید. در کنار ارکیده ­های زیبا عکس بگیرید و اطراف دریاچه قدم بزنید. چشمان خود را برای تماشا ماکاکها (نوعی میمون) که در نزدیکی باغ ­های ارکیده زندگیی می­نمایند باز نگه دارید. نکته: سعی کنید تا جایی که ممکن است درابتدای روز و هرچه زودتر دریاچه باغ را ببینید. (قبل از اینکه هوا گرم گردد یا ابرهای بارانی در آسمان پملاقات شوند. چگونه یک روز بارانی را در کوالالامپور سپری کنیم؟).

بعد از ظهر: اهمیت اسلام در مالزی را درک کنید

همانطور که گرمای بعد از ظهر غیر قابل تحمل می­گردد به موزه که دارای تهیه مطبوع است، بروید. موزه هنرهای اسلامی در نزدیکی دریاچه باغ و مسجد ملی واقع شده است. یک یا دو ساعت را برای بازدید از این موزه چهار طبقه پیش­بینی کنید. این بازدید فقط 14 رینگیت (3.50 دلار آمریکا) برای شما هزینه دارد. برجسته­ ترین نمایشگاه ­های موزه آلات موسیقی، مدل مساجد و داستان اسلام در طول قرن ­ها است.

عصر: عصر در چاینا تون

هیچ سفر 48 ساعته­ای به کوالالامپور بدون بازدید از چاینا تون معروف یا (بدنام) کامل نمی­گردد. پس از آسودگی از بعد از ظهر بسیار گرم می­توانید تکسی بگیرید و یا پیاده از از مسجد ملی مستقیم به چاینا تون بروید. از بازار مرکزی و قدیمی­ترین معبد هندو در کوالالامپور (معبد ماهاماریامان) تماشا کنید. چندین معبد قرمز چینی در کنار خیابان­ها وجود دارند.

شب: خرید سوغات در خیابان پتالینگ

در خیابان­ های پیچ در پیچ قدم بزنید و در پی حراج­ ها و نمونه­ های غذاهای خیابانی باشید. اگر چیزی می­خرید مراقب فروشندگان باشید. آنها بعضی اوقات از اینکه چانه بزنید و خرید نکنید ناراحت می­شوند. نکته : شما می ­توانید برترین غذاهای خیابانی را در خیابان پتالینگ پیدا کنید. ما توصیه می­ کنیم ستای (کباب­ های مالزی بر روی سیخ چوبی) را امتحان کنید. اگر هنوز انرژی دارید برای صرف نوشیدنی به مثلث طلایی کوالالامپور چانگکات بروید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1122

به "تور کوالالامپور ارزان: چگونه 48 ساعت را در کوالالامپور بگذرانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کوالالامپور ارزان: چگونه 48 ساعت را در کوالالامپور بگذرانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید