چراغپور: کمیته جوانان شرایط نابسمان تیم جوانان را نمی بیند

به گزارش مجله حقوق، کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ا وجود اینکه رسانه ها شرایط تیم فوتبال جوانان را می بینند، اما کمیته جوانان نمی بیند.

چراغپور: کمیته جوانان شرایط نابسمان تیم جوانان را نمی بیند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ جمال سیدی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، جلال چراغپور در گفت و گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان درباره شرایط مربیان تیم ملی جوانان گفت: یکی از ویژگی های جامعه ما این است که افرادی که مسئولیت ندارند دلسوزی می نمایند این در حالی است که مسئولان دلشان نمی سوزد. فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی اضافه کرد: رسانه های متعدد از جمله مطبوعات، رادیو و تلویزیون شرایط نا به سامان مربیان را می بینند، اما کمیته جوانان که مسئولیت این امر را بر عهده دارد این مسئله را پیگیری نمی نماید.

کارشناس فوتبال کشورمان توضیح داد: ادامه داد: هنگامی که نام آقای مظلومی برای مربی گری جوانان رد شد، از این امر راضی شدیم که او می تواند یک نسل را با خود تا تیم ملی همراه کند، به دلیل اینکه تیم ملی وصله پینه ای نو می گردد زود هم تمام می گردد اما با این اقدام می توانیم آن را نو کنیم.

چراغپور با اشاره به اینکه تیم های سایر کشورها وصله پینه ای عوض نمی گردد خاطرنشانکرد: در تیم های سایر کشورها شاهد این امر هستیم که موج جوان آن را تشکیل می دهند و نگرش فوتبال ملی نیز عوض می گردد به عبارت دیگر عضلات نو وارد فوتبال می گردد، این درحالی است که فوتبال ما یک نفر یک نفر جدید می گردد، همانند میوه ای که در یک باغ رسیده می گردد و نمی توان آن را در بازار عرضه کرد.

وی در سرانجام گفت: مربی که ما برای جوانان انتخاب می کنیم باید teacher coch باشد. باید آنالیز کرد که چه کسی این مربیان را وارد تیم ملی می نماید و کمیته جوانان باید اقدامات جدی تری را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 525

به "چراغپور: کمیته جوانان شرایط نابسمان تیم جوانان را نمی بیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغپور: کمیته جوانان شرایط نابسمان تیم جوانان را نمی بیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید