این عکس های اینستاگرامی شما را به ازمیر می کشاند!

به گزارش مجله حقوق، عکس های اینستاگرامی از ازمیر

ازمیر، سومین شهر بزرگ ترکیه، ساحلی زیبا و منطقه ها زیادی دارد که به رنگارنگی بازار کمرالتی آن هستند. مردم ازمیر به خوبی می دانند چگونه شهر خود را به دیگر بشناسانند و زیبایی و جذابیت های این شهر را با عکس هایی به دیگران نشان می دهند. عکس هایی که در پست های اینستاگرامی آن ها می بینید ثبت لحظات ناب این شهر است. می خواهیم عکس های اینستاگرامی از ازمیر ببینیم، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

این عکس های اینستاگرامی شما را به ازمیر می کشاند!

برج ساعت معروف ازمیر، بنایی تاریخی است که به وسیله معمارفرانسوی رایموند چارلز پیره در سال 1901 ساخته شد تا یادبودی برای سلطان عبدالحمید دوم عثمانی باشد.

ازمیر به غیر از سواحل زیبا یک عالمه ساختمان های تاریخی باشکوه و مجلل دارد که ارزش بازدید دارند. درهای ورودی برخی از این ساختمان ها آنقدر حکاکی های زیبا و ظریفی دارد که گاهی شما را وادار می نمایند دقایقی خیره به آن ها نگاه کنید.

بازار کمرالتی یکی از برترین محل هاست که در دریای رنگارنگ اجناس و کالاها، غذاهای خوشمزه و کاروانسراهای مخفی گم شده است.

در بازار کمرالتی کلیساها و عبادتگاه های زیادی هم هست که وقتی در حال گشت و گذار در گوشه و کنار این بازار هستید می توانید آن ها را ببینید.

ازمیر در تابستان- در ازمیر هیچ چیز بهتر از نوشیدن یک لیوان چای تازه دم در ساحلی آبی لاجوردی نیست. طعم ناب چای ترکی و منظره رویایی از دریا برترین چیزهایی است که می تواند ظهر یک روز تابستانی شما را به یاد ماندنی کند.

در موزه هنر و مجسمه ازمیر تعدادی از کارهای برجسته تاریخی واقع شده است به خصوص غرفه مجسمه سازی آن که قطعاتی هنری از هنرمندانی مثل میلتوس، پرگامون و تئوس دارد و هزاران توریست از آن بازدید می نمایند.

آسانسور شهر، در سال 1907 ساخته شد تا محله کاراتاس را به دامنه کوه های شیب دار وصل کند. این روزها اما این آسانسور تبدیل به یکی از برترین رستوران های ازمیر شده که با چراغانی هاییکه دارد به خصوص در هنگام شب محلی بسیار رمانتیک است.

خیابان های محله آل سانجاک تعدادی رستوران عالی مخصوص سرو ماهی دارد که در آنجا می توانید در زیر حباب چراغ های رنگارنگ از طعم ماهی های تازه ای که در همان روز صید شدند لذت ببرید.

در حالی که خیلی ها ازمیر را شهری تابستانی می دانند اما حتی در روزهای سرد هم زمانی که آسمان خاکستری شده و باران کم کم در حال باریدن است می تواند هوای گرفته و متفاوت زیبایی داشته باشد. دریا خروشان و مواج شده و هوا کمی سرد است اما باز هم گشت و گذار در این شهر زیبا لذت بخش است.

تصویر به خوبی نشان می دهد که می خواهیم چگونه روز خود را آغاز کنیم : با صبحانه مفصل ترکی در ساحل! امیدوارم که مرغان دریایی هوس سیمیت های صبحانه را ننمایند.

تفریحگاه معروف کوردون ازمیر جایی است که می توانید در ساحل مسافتی طولانی را پیاده روی کنید و به چیزهای مختلفی فکر کنید، مخصوصا در هنگام شب که زیبایی ای خیره نماینده پیدا می نماید و انعکاس نورهای درخشان در دریا فضایی رویایی را به وجود می آورد، می توانید مدت ها در جهت قدم بزنید و از خنکای نسیم لذت ببرید.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1275

به "این عکس های اینستاگرامی شما را به ازمیر می کشاند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این عکس های اینستاگرامی شما را به ازمیر می کشاند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید