پیشنهادات کمیسیون آموزش درباره کنکور، فردا جمع بندی وزرای بهداشت و علوم به منظور تصمیم گیری ستاد کرونا

به گزارش مجله حقوق، وزیر علوم بعد از حضور در نشست کمیسیون آموزش مجلس گفت: در این نشست تصمیمی درباره تأخیر در برگزاری آزمون کنکور گرفته نشد و قرار شد فردا در دفتر وزیر بهداشت با حضور من و رئیس کمیسیون آموزش و تعدادی از نمایندگان پیشنهادات لازم درباره کنکور جهت ارائه به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه گردد.

پیشنهادات کمیسیون آموزش درباره کنکور، فردا جمع بندی وزرای بهداشت و علوم به منظور تصمیم گیری ستاد کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، منصور غلامی وزیر علوم و تحقیقات پس از حضور در جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون آموزش مجلس در تبادل نظر با شبکه خبر گفت: امروز با دعوت کمیسیون آموزش مجلس نشستی را در خدمت نمایندگان بودیم که بحث برگزاری آزمون سراسری و نگرانی هایی که در این حوزه وجود داشت در این جلسه مطرح شد.

وی اضافه کرد: اظهارات نمایندگان در موضوعات مذکور جمع آوری شد.

وزیر علوم توضیح داد: درباره اجرای آزمون تصمیمی درباره تأخیر در برگزاری آزمون گرفته نشد و قرار شد فردا نشستی در دفتر وزیر بهداشت با حضور وزرای علوم، بهداشت و رئیس کمیسیون آموزش و تعدادی از نمایندگان برگزار گردد که در آن پیشنهاداتی به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه خواهد شد.

وی در سرانجام گفت: ستاد ملی کرونا تصمیم گیر نهایی است و او تعیین می نماید که آزمون کنکور برگزار گردد یا نظری درباره تعویق آن داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 407

به "پیشنهادات کمیسیون آموزش درباره کنکور، فردا جمع بندی وزرای بهداشت و علوم به منظور تصمیم گیری ستاد کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادات کمیسیون آموزش درباره کنکور، فردا جمع بندی وزرای بهداشت و علوم به منظور تصمیم گیری ستاد کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید