وعده مهم رئیس سازمان برنامه وبودجه به اقشار آسیب پذیر درباره موعد خاتمه مستاجری!

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران: معاون رئیس جمهوری گفت: برنامه دولت تدبیر و امید، تحویل مسکن محرومان در کل کشور در کمتر از یک سال است و در این ارتباط اعتبارات لازم تخصیص داده می گردد.

وعده مهم رئیس سازمان برنامه وبودجه به اقشار آسیب پذیر درباره موعد خاتمه مستاجری!

به گزارش خبرنگاران محمد باقر نوبخت روز آدینه در حاشیه شروع عملیات اجرایی طرح احداث 4 هزار واحد مسکن محرومان و مددجویان در شهرستان شهرضا اصفهان اضافه نمود: رئیس جمهوری همیشه از من درخواست دارد که با وجود محدودیت های منابع، طرح های مرتبط با اقشار کم در آمد در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس تاکید می کنیم طرح احداث 4 هزار مسکونی در اصفهان تا سرانجام سال جاری ساخته و تحویل گردد.

نوبخت اعلام کرد: برای تعریض محور اصفهان - شهرضا به از چهار باند به 6 باند مبلغ 60 میلیارد تومان تخصیص داده می گردد که تا سرانجام سال به بهره برداری برسد.

وی همچنین برای برطرف مسائل اقتصادی احداث زندان شهرستان شهرضا در محل جدید و مجتمع آبرسانی 13 روستای منطقه و تکمیل دانشگاه دولتی این شهرستان قول همکاری داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: امریکا به دنبال این بود که با افزایش فشارها ما را از پرداخت حقوق ماهیانه حقوق بگیران ناتوان بسازد اما با تمام کوشش هایش، تمام حقوق و مزایا پرداخت شد.

عملیات اجرایی طرح احداث سه هزار واحد مسکن محرومان استان اصفهان با مشارکت بنیاد مسکن و یکهزار واحد مددجویان به همت کمیته امداد، روز آدینه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در روستای امامزاده شاه سید علی اکبر شهرستان شهرضا این استان به عنوان یکی از مناطق مورد نظر شروع شد.

در قالب این طرح تعداد واحدهای مسکونی مورد اشاره با متوسط مساحت 60 متر مربع به خانوارهای کم درآمد و آسیب پذیر ساکن در مناطق روستایی و شهرهای دارای ظرفیت استقرار دائم و برای خانوارهای دارای واحدهای مسکونی غیرمقاوم و در معرض خطر و خانواده های محروم و فاقد مسکن ارائه می گردد.

شهرستان شهرضا با جمعیتی حدود 160 هزار نفر، 23 روستا و 2 شهر در 70 کیلومتری جنوب استان قرار گرفته است.

جمعیت روستایی 11درصد از جمعیت کل این شهرستان را تشکیل می دهد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 364

به "وعده مهم رئیس سازمان برنامه وبودجه به اقشار آسیب پذیر درباره موعد خاتمه مستاجری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده مهم رئیس سازمان برنامه وبودجه به اقشار آسیب پذیر درباره موعد خاتمه مستاجری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید