شرایط اسفناک سقف استخر مجموعه ورزشی آزادی پس از بارش باران

به گزارش مجله حقوق، بارش باران در تهران، پرده از شرایط نامطلوب سقف استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برداشت.

شرایط اسفناک سقف استخر مجموعه ورزشی آزادی پس از بارش باران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، یکی از اتفاقات خوب چند روز اخیر در تهران، بارش رحمت الهی بود؛ به طوریکه آسمان مرکز در روز شنبه شاهد بارش برف و باران زیادی بود که این بارش در غرب و شمال بیشتر از سایر نقاط صورت گرفت.

البته این بارش باعث شد تا مسائل مجموعه ورزشی آزادی بیش از قبل نمایان گردد. تصاویر و فیلم هایی از استخر این مجموعه منتشر شده که نشان می دهد سقف آن مسائل زیادی دارد و قطرات باران به راحتی از سقف عبور نموده و وارد استخر می شوند؛ موضوعی که مسائلی را نیز برای استفاده کنندگان از آن به وجود آورده بود.

احمد مددی سرپرست مجموعه ورزشی آزادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در این باره گفت: سقف استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی سال هاست که از معضل چکه و ریزش آب از سقف رنج می برد. در واقع این موضوع مربوط به سال جاری و سال قبل نیست و معضلی جدی و مربوط به بیش از یک دهه گذشته است.

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی آزادی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور هر سال اعتبار لازم را جهت ترمیم یا تعویض سقف در اعتبارات خود پیش بینی نموده است، اما متاسفانه به علت عدم تخصیص اعتبار لازم، این امر محقق نشده است. بر این اساس، به علت شرایط نامناسب اعتبارات طرح های عمرانی کل کشور، تامین اعتبار تا به امروز محقق نشده است.

مددی گفت: البته در طی سنوات گذشته و در چندین مرحله بازسازی های مقطعی و موقت صورت گرفته، اما این موضوع قطعا کارگشا نخواهد بود و سقف استخر مجموعه احتیاج به بازسازی اساسی دارد.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی مطرح نمود: بودجه مورد احتیاج جهت ترمیم سقف از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیش بینی شده و انجام تشریفات مناقصه و معین پیمانکار جهت اجرای سقف، منوط به تخصیص اعتبار است.

به گزارش خبرنگاران، فیلم های مربوط به چکه کردن آب از سقف استخر مجموعه ورزشی آزادی در زیر آمده است:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1203

به "شرایط اسفناک سقف استخر مجموعه ورزشی آزادی پس از بارش باران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اسفناک سقف استخر مجموعه ورزشی آزادی پس از بارش باران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید