وزیر ورزش: استقلال، پرسپولیس و گل گهر هنوز حذف نشده اند

به گزارش مجله حقوق، وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند.

وزیر ورزش: استقلال، پرسپولیس و گل گهر هنوز حذف نشده اند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حمید سجادی درباره حذف تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: ان شاءالله که حذف نمی شوند و هنوز امیدوار هستیم، شش روز دیگر از فرصت استیناف خواهی به جای مانده است و فدراسیون فوتبال ایران به عنوان عضو AFC به دو باشگاه سه ماه مهلت زمانی داد که هنوز این مهلت تمام نشده و باشگاه ها در کوشش هستند تا تکالیفی که از سال 2016 انجام نشده است را انجام دهند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال گل گهر هم بود که بدهی داشت و هشت روز دیر پرداخت صورت گرفت که این مسئله نیز حل می گردد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه پرسپولیس و استقلال تا انتها دی ماه در حال تکمیل مدارک بودند و دو هفته قبل به یک باره از طرف شرکتی که بحث های حرفه ای سازی AFC را دنبال می نماید ضرب الاجل پنج روزه آمد، گفت: در حال حاضر طرف حساب ما کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست و با این شرکت طرف هستیم.

سجادی اضافه نمود: این درحالی است که تمامی باشگاه های چین حذف شده اند، عربستان 10 درخواست داشته که با حذف سه مورد همراه شده است و در حال حاضر پرسش ما این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا چگونه مهلت فدراسیون خودش را که به رسمیت می شناسد نادیده گرفته و به یک باره به طرفداران و مدیریت دو تیم شوک وارد نموده است.

به گفته سجادی بحث مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز حل شده است.

به گزارش ایسنا، این اظهارات درحالی از سوی وزیر ورزش و جوانان مطرح شده است که 17 دی ماه امسال کنفدراسیون فوتبال آسیا در اطلاعیه ای رسمی از ابطال قطعی پروانه حرفه ای سه تیم استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان و غیبت این سه تیم در لیگ قهرمانان آسیا اطلاع داد. در عین حال با کنار رفتن دو تیم پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا سیدبندی فصل نو رقابت ها نیز با تغییراتی روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1219

به "وزیر ورزش: استقلال، پرسپولیس و گل گهر هنوز حذف نشده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش: استقلال، پرسپولیس و گل گهر هنوز حذف نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید