مجیدی: آقایان به خاطر بحث تبلیغات محیطی و اصرار دوست شان با استقلال لجبازی می نمایند، الهلال با این مقدار از عرضه و لیاقت ما باید قهرمان گردد!

به گزارش مجله حقوق، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال به مناظره امروز برنامه ورزش و مردم و البته حوادث و اتفاقات پیش از ملاقات تیمش مقابل گل گهر سیرجان واکنش نشان داد.

مجیدی: آقایان به خاطر بحث تبلیغات محیطی و اصرار دوست شان با استقلال لجبازی می نمایند، الهلال با این مقدار از عرضه و لیاقت ما باید قهرمان گردد!

به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال درباره برنامه امروز (آدینه) ورزش و مردم و مناظره صورت گرفته به اظهارات تفرقه انگیر مسئولان سازمان لیگ واکنش نشان داد و گفت: جالب است آقای صادق درودگر از آبروی باشگاه ها در آسیا می گویند، اما یادشان رفته که همین سه ماه قبل تیم استقلال مجبور شد با الهلال عربستان در استادیوم آزادی بازی نکند. آیا آن زمان کسی نگران طرفداران استقلال نبود؟ تیم من در خاک عربستان به عنوان تیم اول صعود کرد، اما آقایان در فدراسیون و سازمان لیگ یک الهلال را نتوانستند به تهران بیاورند، آن وقت از احترام به حقوق باشگاه ها می گویند! بدتر اینکه ما حتی در دبی هم نتوانستیم در حضور تماشاگران با الهلال بازی کنیم! در حالی که لیگ امارات در همان مقطع با تماشاگر برگزار می شد. رقیبان ما آنقدر قابلیت داشتند که بازی را در دبی بدون تماشاگر نمایند! آن وقت آقای درودگر می گوید که الهلال با چهار قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیاست. خب معلوم است با این اندازه از عرضه و لیاقت، الهلال باید قهرمان بشود. آقایان چرا سه ماه قبل به فکر آبروی استقلال و فوتبال ایران نبودند؟!

وی در خصوص بحث تبلیغات محیطی و موضوع محرومیت بازیکنان خارجی تیم استقلال در بازی با گل گهر سیرجان در هفته ششم لیگ برتر توضیح داد: می شنوم که برخی از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ طوری حرف می زنند که انگار من جدا از باشگاه هستم و دنبال یارگیری هستند. این آقایان بدانند که تبلیغات محیطی تازه گام اول ماست. قدم بعدی حق محتوای تصویری باشگاه استقلال است. کاش باشگاه زودتر مقابل این حق طبیعی هم ایستادگی کند. از آقای آجورلو و بنده تا تک تک طرفداران استقلال در سراسر جهان، برای حقوق مسلم این باشگاه با کسی تعارف و شوخی نداریم. برداشت من از مناظره امروز و صحبت های روزهای گذشته این است که آقایان دنبال لجبازی با استقلال هستند. آقایان حرفه ای پاسخ بدهند که حق پخش تلویزیونی چه شد؟ درباره اتفاق بازی با گل گهر هم باید بگویم که قطعاً غیر از انگیزه انتقام گیری بر سر تبلیغات محیطی، اصرار دوست شان هم پشت این ماجرا وجود داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1176

به "مجیدی: آقایان به خاطر بحث تبلیغات محیطی و اصرار دوست شان با استقلال لجبازی می نمایند، الهلال با این مقدار از عرضه و لیاقت ما باید قهرمان گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: آقایان به خاطر بحث تبلیغات محیطی و اصرار دوست شان با استقلال لجبازی می نمایند، الهلال با این مقدار از عرضه و لیاقت ما باید قهرمان گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید