دوست ندارند استقلال و پرسپولیس خصوصی گردد، فوتبال ما آماتور است

به گزارش مجله حقوق، به گزارش خبرنگاران وریا غفوری پس از پیروزی سه بر 2 تیمش برابر مس رفسنجان گفت: بعد از هفت مسابقه بازهم شرایط بازی را پیدا کردم. فرصت زیادی برای آماده سازی نداشتم. خدا را شکر بازهم خوب بود و سالم از زمین خارج شدم. مهمتر اینکه سه امتیاز را گرفتیم.

دوست ندارند استقلال و پرسپولیس خصوصی گردد، فوتبال ما آماتور است

وی ادامه داد: وقتی تیم صدر جدول است شرایط رفته رفته بهتر می گردد و تیم اعتماد به نفس می گیرد. در نیم فصل دوم تیم قوی تری خواهیم بود. همه برای یک هدف می جنگیم. امیدوارم این اتفاق بیافتد. تیم ما و طرفدارانش لیاقتش را دارند که یک جام داشته باشند.

کاپیتان استقلال تاکید نمود: در این مدت خیلی به تیم ما ظلم شد. آخرین ضربه ای که طرفداران و بازیکنان خوردند حذف از لیگ قهرمانان آسیا بود. این یک فاجعه ملی است. نمی گردد آن را توجیه کرد. دستگاه های عریض و طویلشان نمی توانند یک سر و سامانی به شرایط فوتبال بدهند. آدم های سیاسی که تا دلتان بخواهد در ورزش دخالت می نمایند. الان یک نفر هم پاسخگو نیست نه در مجلس، نه در وزارت ورزش و نه مدیرانی که بودند. هرکسی الان پشت این مسئله پنهان می گردد. در این چند روز یک عذرخواهی ساده شنیدید؟

غفوری توضیح داد: هر باشگاه سعی می نماید در بالاترین سطح باشد. وقتی این شانس را می گیرند قطعاً لطمه می زند. با این حال تیم ما برای جام داخلی انگیزه دارد.

وی در مورد اینکه فوتبال ایران شرایط آماتور دارد نه حرفه ای، گفت: فوتبال ما آماتور است که سر و شکل حرفه ای به آن می دهیم. با این رویه نمی توانستیم پیروز بشویم. این اتفاق یک فاجعه بود اما امیدوارم کسانی که خودشان را به خواب زده بودند و ماست اقتصادی می کردند، بیدار شوند و سر و سامانی به فوتبال بدهند.

کاپیتان استقلال در انتها گفت: بالاترین نهاد ورزش، وزارت ورزش است. بارها حرف از خصوصی سازی شد ولی این اتفاق نیفتاد. این دستهای پشت پرده است که نمی خواهد استقلال و پرسپولسی خصوصی سازی گردد. دوست دارند یک فوتبال بی شخصیت و محتاج داشته باشند که توان ندارد و همواره باید کاسه چه کنم دستش بگیرد و از این طرف آن طرف قطره پولی بریزند . دستهای پشت پرده همانهایی هستند که نمی گذارند فوتبال دست اهالی ورزش باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1211

به "دوست ندارند استقلال و پرسپولیس خصوصی گردد، فوتبال ما آماتور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوست ندارند استقلال و پرسپولیس خصوصی گردد، فوتبال ما آماتور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید