ورود دریایی حدود 12 هزار مسافر به کیش در ایام نوروز

به گزارش مجله حقوق، معاون دریایى و بندرى اداره کل بنادر کیش با اشاره به رعایت جدی مصوبات ستاد کرونا، از ورود حدود 12هزار مسافر به کیش طی بیست روز گذشته از طریق مبادی دریایی خبر داد.

ورود دریایی حدود 12 هزار مسافر به کیش در ایام نوروز

رضا راکیان، معاون دریایى و بندرى اداره کل بنادر کیش با اشاره به رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در این جزیره طی ایام نوروز، از مسافرگیری به میزان 60 درصد ظرفیت شناورها در بنادر چارک، آفتاب و جزیره کیش و توزیع ماسک و مایع ضدعفونی رایگان با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا خبر داد. وی با اشاره به حضور هفت فروند شناور تندورو در جهت چارک-کیش-چارک و یک فروند در جهت آفتاب کیش-آفتاب، اذعان کرد:

یک شناور تندروی کاتاماران با ظرفیت 230 نفر نیز از طریق اداره کل بنادر کیش در این مدت به صورت آماده باش، برای افزایش خدمت رسانی حاضر بود.

وی با اشاره به طرفیت 700 نفری جایگاه های شناورهای مسافربری در هر روز، گفت:

از 25 اسفند لغایت سرانجام سیزدهم فروردین، با 189 سرویس ورودی 11 هزار و 96 مسافر به جزیره کیش آمده و با 195 سرویس خروجی، 7,484 نفر جزیره را ترک کردند.

راکیان همچنین با اشاره به نظارت کامل کارکنان بر مسافرگیری و افزایش تعداد ناجیان غریق و غواصان، از عدم بروز حادثه در طول ایام نوروز خبر داد و گفت:

در بخش تفریحی نیز، از پذیرش مسافران بدون ماسک خودداری شده و این شناورها علی رغم کاهش مراجع به نسبت سال های گذشته، به طور منظم به کار خود ادامه دادند.

گزارش های میدانی انجام گرفته نیز حاکی از رضایت مسافران شناورهای کیش از نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در این جزیره است. اغلب این مسافران از مبدا شهرهای بندرعباس، بستک، خمیر، تبریز، شیراز، آبادان، اصفهان و زاهدان راهی کیش شده بودند.

منبع: کجارو / ilna.news
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1266

به "ورود دریایی حدود 12 هزار مسافر به کیش در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود دریایی حدود 12 هزار مسافر به کیش در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید