واکنش قلعه نویی به قرارداد 50 میلیاردی اش، خارجیها آمار مرا ندارند

به گزارش مجله حقوق، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: قبل از ورود به بحث، از دولتمردان خواهش می کنم برای این شرایط بسیار سخت یک فکر اساسی نمایند. آنهایی که صلاح می دانند مملکت را به دلیل این شرایط کرونا تعطیل نمایند. مردم هم باید رعایت نمایند که خیلی از جاها بدون ماسک هستند. خودمان مشخص نماینده هستیم ولی دولتمردان هم باید فکر اساسی نمایند وگرنه حالا حالاها درگیر این ویروس لعنتی هستیم. با دو هفته تعطیلی هیچ اتفاقی نمی افتد. آنقدر ایران ثروتمند است که دو هفته بتواند خرج قشر زحمتکش را بدهد.

واکنش قلعه نویی به قرارداد 50 میلیاردی اش، خارجیها آمار مرا ندارند

سرمربی تیم فوتبال گل گهر که با رادیو تهران تبادل نظر می کرد، درباره اینکه گفته می گردد تیمش مدعی کسب سهمیه آسیا است، تأکید کرد: ابتدا باید از مجید جلالی استاد خودم نهایت تشکر را داشته باشم که در بدترین شرایط تیم گل گهر را تحویل گرفت و توانست آن را در لیگ نگه دارد. خودتان می دانید در فوتبال نمی توان قول داد و برای رسیدن به اهداف به برنامه ریزی و مشخص سند چشم انداز احتیاج است.

قلعه نویی ادامه داد: ما جزو تیم هایی هستیم که معمولی و خوب هزینه نموده ایم ولی فکرهای بزرگی داریم. دنبال این هستیم که تیم باثباتی داشته باشیم. بازیکنان ما باانگیزه هستند ولی متأسفانه چند کرونایی داریم و باید ببینیم خدا چه می خواهد.

وی در واکنش به این خبر که گفته می گردد قراردادش با گل گهر 40 تا 50 میلیارد تومان است، یادآور شد: این سؤال دو جواب دارد؛ دوستانی که این ادعا را دارند، می توانند به سازمان لیگ مراجعه نمایند و قراردادهای چند سال گذشته قلعه نویی را دربیاورند. جواب دوم این است که شاید ارزش ما مربیان ایرانی همین مبلغ است ولی کمتر می گیریم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر اضافه نمود: وقتی مارک ویلموتس 100 میلیارد تومان قرارداد می بندد، ارزش مربیان داخلی هم همین است ولی قرارداد من خیلی کمتر از این است. مبلغی که شما گفتید کل بودجه باشگاه است. این مبلغی که عنوان شده یا از روی کینه و غرض ورزی است یا رقم واقعی مربیان داخلی همین است ولی آنها ایثار می نمایند و کمتر می گیرند!

به گزارش خبرنگاران، قلعه نویی در بخش دیگری از صحبت هایش در واکنش به مصاحبه حجت نظری عضو هیئت مدیره استقلال مبنی بر اینکه اعلام نموده بود امیرقلعه نویی گزینه راهنمایی استقلال در آسیا نبوده، گفت: به آقای نظری سلام می کنم. او از جمله کسانی است که با نیت خدمت به استقلال آمده ولی مصاحبه مرا درست نخوانده است. یک چیزی دست او داده اند و گفته اند برو بخوان! حرف من این بود که استقلال از من به عنوان یک پیشکسوت حتی یک نظر هم نخواست. شاید آقای نظری بدون مطالعه حرفی زده است. من گفتم مرا جزو پیشکسوتان استقلال هم نمی دانند با وجود اینکه در آن موقع هم بدون تیم بودم.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال یادآور شد: من تنها مربی لیگ قهرمانان آسیا هستم که با چهار تیم ذوب آهن، سپاهان، استقلال و تراکتور به مرحله بعد صعود نموده ام و حتی مربی خارجی هم آمار مرا ندارد. بنده خدا آقای نظری هم مطالعه ننموده، حرفی زده است.

قلعه نویی با انتقاد از نحوه انتخاب مدیران در فوتبال و ورزش ایران اظهار کرد: آدم تأسف می خورد که برخی ها چطور سر از فوتبال درمی آورند. آیا صندلی شما و امثال تان مدیریت در ورزش و استقلال است؟ دوستان بالا چرا این آدم ها را می آورند؟ اگر آقای نظری در شورای شهر است به ناهنجاری ها و هزاران مشکل تهران رسیدگی کند. اگر فردی کاری بلد است، بهتر است در رشته خودش باشد.

وی ادامه داد: 40 سال است که در مملکت ما آدم ها سر جای خود نیستند. امثال محمد دادکان و داریوش مصطفوی خانه نشین هستند ولی اینها کجای فوتبال هستند که حالا در ورزش ما مدیر شده اند. آقای نظری! اول شما برو ببین من چه گفته ام و بعد نظر بده. امثال من باید راجع به استقلال صحبت نمایند که 12 بار در این باشگاه جراحی نموده، وقتی تیم در دسته سوم یا رده سیزدهم و نهم بود، در کنارش حضور داشتم و حتی خرج کمپ تیم استقلال را با یاری دوستانم دادم.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای سلطانی فر! با کدام متر و معیار این آدم ها را می آوری؟ چرا شما که به ورزش اشراف داری، باید این طور عمل کنی؟ امثال من، سرخاب، زرینچه، ورمزیار و حمید بابازاده جزو استقلال نیستیم چون با این تیم در لیگ دسته سه ایثار کردیم؛ زمانی که هیچ کس از 10 کیلومتری باشگاه استقلال هم رد نمی شد که یاری کند. خدا پدر علی جباری را بیامرزد که آن موقع یاری کرد و من هم به عنوان کاپیتان یک گوشه کار را گرفتم.

وی اظهار داشت: باز هم می گویم نظری آدم خوبی است و با نیت یاری به استقلال آمده است ولی هرکس باید در صندلی خودش خدمت کند. مثلاً درست است که مدیریت یک کارخانه خودروسازی مثل سایپا را به من بدهند؟

سرمربی تیم فوتبال گل گهر در ادامه صحبت هایش درباره تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گفت: خوشبختانه در این مملکت چیزی به نام برنامه وجود ندارد. تیم هایی مثل گل گهر تمرینات خود را برای شروع لیگ از دهم آبان پیش برده بودند. چرا نباید لیگ در همان تاریخ شروع گردد؟ یک روز بازی سپاهان و استقلال را در جام حذفی به دلیل آلودگی هوا سه ماه عقب انداختند ولی بازی تراکتور و پیکان انجام شد.

وی اظهار کرد: در این مملکت مدیران تابع مدیران بالادستی خود هستند و باید بله قربان گو باشند تا میز خود را حفظ نمایند. مردم، دغدغه مردم، برنامه و جان انسان ها معنا ندارد. امثال آقایان که تصمیم گیرنده هستند، از بالا دستور می دهند چه کاری انجام گردد.

قلعه نویی در سرانجام گفت: در حق تیم های شهرستانی اجحاف می گردد و آنها مظلوم هستند ولی عیبی ندارد. هر موقع اعلام نمایند لیگ را شروع می کنیم ولی اگر نظر من را بخواهند می گویم مملکت را دو هفته تعطیل نمایند چون کرونا و سلامتی مردم مهمتر از فوتبال است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 543

به "واکنش قلعه نویی به قرارداد 50 میلیاردی اش، خارجیها آمار مرا ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش قلعه نویی به قرارداد 50 میلیاردی اش، خارجیها آمار مرا ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید