هتل واکی ؛ از هتل های 3 ستاره شهر تفلیس

به گزارش مجله حقوق، آشنایی دقیق با Hotel Vaki برای شما می تواند مزایای فراوانی به همراه داشته باشد. بنابراین پیشنهاد ما را برای مطالعه ادامه این مطلب پذیرا باشید.

هتل واکی ؛ از هتل های 3 ستاره شهر تفلیس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

نگاه اجمالی به هتل واکی تفلیس

گردشگرانی که پیشتر تجربه خرید بلیط هواپیما تفلیس و اقامت در هتل واکی این شهر را داشته اند، معمولا لقب های مختلفی به این اقامتگاه می دهند اما شاید جالب ترین آنها لقبی تحت عنوان کاخ نقلی باشد. واقعا این هتل مثل یک کاخ کوچک می ماند.

همین که شما چند عکس از آن ببینید یا به در سفر به تفلیس به چند قدمی اش برسید با دیدن نمای بیرونی این هتل شگفت زده خواهید شد. فضای داخلی هتل واکی تفلیس نیز در زیبایی دست کمی از ظاهر بیرونی آن نداشته با اتاق های شیک و تمیزی که دارد، استقبال گرم و خاطره انگیزی از شما به عمل می آورد. در این اتاق ها، تخت ها و مبل های دنج و راحتی به همراه امکاناتی مثل صندوق امانات، یخچال، چای ساز، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و حمام اختصاصی همراه با دمپایی راحتی فراهم شده اند تا مهمانان هتل واکی از هر لحاظ احساس راحتی داشته باشند. جالب است بدانید که بعضی از اتاق های هتل واکی چشم انداز فوق العاده خوبی به سمت شهر و کوه های اطراف دارند.

فقط کافیست لذت میل کردن یک فنجان قهوه همراه با تماشای زیبایی های پایتخت گرجستان از پشت پنجره را تصور کنید تا برای رزرو اتاقی در هتل واکی تفلیس یک لحظه هم معطل نشوید.

اماکن عمومی در هتل واکی تفلیس

هتل واکی تفلیس دارای چندین مکان عمومی و بسیار خوب است که آشنایی با آنها رنگ و لعاب خاصی به اقامت شما خواهد بخشید. اولین و برجسته ترین مکان، باغ سرسبز این هتل است. جایی که با ورود به آن، گویی در یک بهشت زیبا قدم گذاشته اید. این باغ در کنار تراس آرامش بخش هتل واکی تفلیس همدم لحظات آرام و به یاد ماندنی شما در شهر تفلیس خواهند بود. آشپزخانه اشتراکی هتل دیگر مکان عمومی آن به حساب می آید که با امکانات ویژه خود، شرایط بسیار خوبی برای پخت و پز شما پدید خواهد آورد. همچنین شما می توانید به کافی شاپ هتل واکی مراجعه کنید و انواع کیک ها، شکلات ها و میوه ها را میل نمایید. هتل واکی دارای یک پارکینگ عمومی نیز هست که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

مزیت ویژه هتل واکی تفلیس

با توجه به فراهم بودن سرویس ها و خدمات مختلفی مثل حمل و نقل به فرودگاه، نظافت روزانه، شستشو و اتوی لباس ها، تبدیل ارز و چندین سرویس خوب دیگر در هتل و همچنین قرار دریافت این اقامتگاه در نزدیکی ایستگاه های متروی واژا پشاولا و دلیسی، مهمانان دلایل کافی برای انتخاب اتاقی در هتل واکی را در دست دارند. اما این اقامتگاه یک مزیت فوق العاده خوب دیگر نیز دارد که آن هم تسلط کارکنانش به زبان های فارسی و ترکی است. با توجه به اینکه بیشتر زبان های فارسی و ترکی زبان مادری بیشتر ایرانیان هستند، مکالمه با کارکنان هتل واکی و دریافت هدایت ها و یاری های لازم از آنها برای هموطنانمان بسیار راحت خواهد بود.

اماکن نزدیک به هتل واکی تفلیس

فاصله هتل واکی تفلیس تا پارک واکه: 2.7 کیلومتر

فاصله هتل واکی تفلیس تا دریاچه لیسی: 3.3 کیلومتر

فاصله هتل واکی تفلیس تا دریاچه لاکپشت: 3.7 کیلومتر

فاصله هتل واکی تفلیس تا میدان قهرمانان: 4.8 کیلومتر

فاصله هتل واکی تفلیس تا سیرک تفلیس: 5 کیلومتر

فاصله هتل واکی تفلیس تا سالن تئاتر و اپرا تفلیس: 6.3 کیلومتر

فاصله هتل واکی تفلیس تا تئاتر روستاولی: 6.5 کیلومتر

فاصله هتل واکی تفلیس تا میدان آزادی: 7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 374

به "هتل واکی ؛ از هتل های 3 ستاره شهر تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل واکی ؛ از هتل های 3 ستاره شهر تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید