تور سریلانکا: معرفی هتل 5 ستاره هیلتون کلمبو در سریلانکا

به گزارش مجله حقوق، هتل هیلتون کلمبو | Hotel Hilton Colombo

اقامت در کلمبو، مرکز سریلانکا با هتل هیلتون کلمبو بسیار دلچسب خواهد شد. این هتل خدمات لوکس و خوبی ارائه می دهد که در میان قلعه کلمبو قرار گرفته و این موقعیت باعث شده که به بسیاری از جاذبه های تاریخی و هم این شهر به راحتی دسترسی داشته باشید. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا علاوه بر معرفی امکانات رفاهی و تفریحی هتل هیلتون کلمبو Hotel Hilton Colombo به توضیح فاصله آن با جاذبه های معروف بپردازیم.

تور سریلانکا: معرفی هتل 5 ستاره هیلتون کلمبو در سریلانکا

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل هیلتون کلمبو

بخش پذیرش هتل 24 ساعته در خدمات مهمانان است و امکان ورود و خروج سریع نیز وجود دارد. بعلاوه یک راهنما برای دادن اطلاعات در خصوص کلمبو و … در لابی وجود دارد که به همراه ارائه پکیج های تور می تواند سفرتان را بسیار راحت کند. صرافی نیز از دیگر خدماتی است که این هتل به شما می دهد.

اگر ماشین کرایه نموده اید، می توانید از پارکینگ هتل بهره ببرید و حتی خود هتل امکان اجاره ماشین هم به شما می دهد. ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه جداگانه موجود می باشد و خدمات VIP نیز از دیگر امکانات هتل است. از آرایشگاه و بعلاوه فروشگاه آرایشی به همراه مغازه خرید سوغاتی در هتل نیز، می توانید بهره ببرید. خدمات واکس کفش و اتوی شلوار در هتل رایگان، اما اگر می خواهید از اتوشویی و خشکشویی بهره ببرید، هزینه جداگانه ای در نظر گرفته خواهد شد.

آن هایی که سفرشان کاری است، می توانند از خدماتی که به این منظور در هتل آماده شده، نظیر اتاق های کنفرانس و جلسات کاری، بهره ببرند. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، مالایایی، چینی، ژاپنی، ایتالیایی و هندی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل هیلتون کلمبو 15:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات سرگرمیی هتل هیلتون کلمبو

در تمام فصل های سال می توانید از استخر سرپوشیده هتل بهره ببرید. البته استخر روباز هم از دیگر خدمات سرگرمیی موجود در این هتل می باشد. باشگاه بدنسازی، زمین اسکواش و زمین بازی بچه ها را نیز مورد استفاده قرار دهید و اگر اهل ورزش گلف هستید در 3 کیلومتری هتل، زمین گلفی وجود دارد که بسیار برای این ورزش مناسب است. قدم زدن در باغ هتل هم پیشنهاد دیگری برای سرگرمی در اینجا است.

رستوران های هتل

  • رستوران کاری لیف (Curry Leaf): با دید باغ، این رستوران در سرو غذاهای محلی بسیار حرفه ای است و البته تنها برای شام می توانید به آن جا بروید. منوی بچه ها نیز از ویژگی های آن است.
  • رستوران پونته II (II Ponte): در کنار استخر، به این رستوران بروید که برای ناهار و شام، غذاهای ایتالیایی سرو می نماید. این رستوران هم منوی بچه ها دارد.
  • رستوران اسپایسز (Spices): در این رستوران هم چشم انداز باغ نمایان است و غذاهای بین المللی برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می گردد. از منوی بچه ها هم بهره ببرید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق ها وای فای و اینترنت سیمی دارند که البته مبلغ جداگانه ای برای آن ها در نظر گرفته می گردد. پرده های اتاق به گونه ایست که هم می توانید اتاق را تاریکِ تاریک کنید تا استراحت بهتری داشته باشید و هم آن ها را کنار بزنید و از نور طبیعی لذت ببرید. تلویزیون اتاق ها، بیشتر شبکه های جهانی را پوشش می دهند. از دیگر وسایل کاربردی که در اتاق های هتل هیلتون کلمبو موجود می باشد می توان به دمپایی روفرشی، سشوار، میز کار، تلفن و حوله لباسی اشاره نمود.

با دستگاه قهوه یا چای ساز برای خود یک نوشیدنی درست کنید و از اقامت تان لذت ببرید. یخچال هم در اتاق موجود است که در آن بطری های آب رایگان وجود دارد و البته خوراکی هایی نیز در آن مانند شکلات و … موجود است که هزینه جداگانه دارد. میز اتو و تخت کودک یا گهواره در صورت درخواست در اختیارتان قرار می گیرد. سرویس حمام و دستشویی اتاق های هتل هم همگی تجهیز شده و با وسایل مورد احتیاج هستند.

انواع اتاق های هتل

  • سوییت کینگ کرنر: 50 متر مساحت آن هاست، دید باغ دارد و یک تخت دونفره سوپرکینگ به همراه آشپزخانه کوچک در آن ها موجود است.
  • اتاق اکسکیوتیو کینگ هیلتون: 31 متر هستند که دید دریا را دارند. دو تخت تک نفره و یا یک تخت دونفره کینگ بنا به درخواست شما در اتاق فراهم است.
  • اتاق کینگ هیتلون گست: این اتاق ها 30 متر هستند، دید باغ را دارند و دارای یک تخت دونفره کینگ می باشند. یک آشپزخانه کوچک هم در آن ها وجود دارد.
  • اتاق دلوکس کینگ هیلتون: 31 متر مساحت دارند و دریا از آن جا چشم انداز خوبی دارد. یک تخت دونفره کینگ در اتاق است.
  • اتاق دلوکس تویین: 31 متر می باشد که دو تخت تک نفره دارد. دید این اتاق ها رو به دریا است.
  • سوییت کینگ بیزینس: 31 متر با دید بندر است. یک تخت دونفره سوپر کینگ در آن ها وجود دارد. این سوییت ها آشپزخانه کوچک نیز دارند.
  • اتاق کویین اکسکیوتیو: 50 متر مساحت آن هاست که دید باغ را به همراه یک تخت دو نفره و یا دو تخت تک نفره دارد.

فاصله با جاذبه های کلمبو

  • مرکز تجارت جهانی کلمبو: درست در کنار شماست! با 2 دقیقه پیاده روی به آن جا خواهید رسید.
  • فانوس دریایی کلمبو: 600 متر با شما فاصله دارد که حدودا 1 ربع بعد اگر پیاده بروید و 6 دقیقه بعد اگر تاکسی را ترجیح می دهید، به آن می رسید.
  • برج ساعت خان: حدود 700 متر از شما دورتر است که با تاکسی 6 دقیقه ای به آن جا خواهید رسید. پیاده هم تنها 12 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موزه کلمبو داچ: 800 متر هم با این جاذبه فاصله دارید که پیاده روی به آن جا یک ربع و تاکسی سواری 7 دقیقه طول می کشد.
  • مسجد جامع الفار: 1 کیلومتر مسافت آن را از هتل می توانید با تاکسی طی 10 دقیقه طی کنید. پیاده روی هم گزینه خوبی است که حدود 18 دقیقه در راه خواهید بود.
  • دریاچه بیرا: 3 کیلومتر تا این دریاچه فاصله است که 20 دقیقه پیاده روی به آن جا زمان خواهد برد. تاکسی شما را 10 دقیقه ای می رساند.
  • بندر کلمبو: 8 کیلومتر است که با تاکسی 16 دقیقه ای و پیاده حدودا 40 دقیقه ای به آن جا خواهید رسید.
  • بنای گانگارامایا: 2 کیلومتر مسافت آن را می توانید طی 20 دقیقه با تاکسی طی کنید. پیاده روی هم بین نیم ساعت تا 40 دقیقه طول می کشد.
  • کلمبو تاون هال: 8 کیلومتر است که پیاده روی به آن جا 50 دقیقه طول خواهد کشید. تاکسی نیز شما را 20 دقیقه ای می رساند.
  • ایستگاه قطار بامبالاپیتیا: 4 کیلومتر با هتل هیلتون کلمبیا فاصله دارد که با تاکسی 25 دقیقه ای به آن جا می رسید.
  • رستوران ایکوی تِی WIP: این رستوران محبوب تنها 200 متر با شما فاصله دارد که با 3 دقیقه پیاده روی به آن خواهید رسید.
  • گال فیس گرین سی: 400 متر از شما فاصله دارد که پیاده روی 20 دقیقه و با تاکسی 10 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی بندرانایک: 27 کیلومتر حدودا از هتل دورتر است که با تاکسی 45 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل هیلتون کلمبو در سریلانکا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

قلعه کلمبو، کلمبو 02، سر چیتامپالام اَ گاردینِر ماواتا

2 Sir Chittampalam A Gardiner Mawatha, Colombo 02, Fort, 00200 Colombo, Sri Lanka

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1280

به "تور سریلانکا: معرفی هتل 5 ستاره هیلتون کلمبو در سریلانکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سریلانکا: معرفی هتل 5 ستاره هیلتون کلمبو در سریلانکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید