نگرانی از شروع موج دوم شیوع کرونا در اروپا بالا گرفت

به گزارش مجله حقوق، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در اسپانیا نگرانی درباره بروز موج دوم شیوع این ویروس بالا گرفته است.

نگرانی از شروع موج دوم شیوع کرونا در اروپا بالا گرفت

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این نگرانی در حالی است که اسپانیا یک ماه پیش به محدودیت های قرنطینه سرانجام داد ولی گزارش ها بیانگر افزایش موارد ابتلاء به ویروس کرونا در بارسلون، زاراگوزا و مادرید است.

در همین ارتباط نیز وزارت بهداشت اسپانیا روز گذشته از شناسایی دست کم 900 بیمار جدید مبتلا به کرونا در یک روز خبر داده است و دولت مادرید نیز درباره احتمال بروز موج دوم همه گیری هشدار داد.

از سوی دیگر نگرانی از شرایط اسپانیا باعث شده تا انگلیس و نروژ از قرنطینه مسافرانی که از اسپانیا سفر می نمایند، خبر بدهند.

در فرانسه و آلمان نیز تعداد مبتلایان جدید رو به افزایش است.

دولت ایتالیا هم از قرنطینه مسافرانی خبر داده که از رومانی و بلغارستان به این کشور سفر می نمایند.

در حال حاضر آلمان اگرچه شرایط مناسب تری را در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی دارد، اما فرانسه و انگلیس همچنان با افزایش آمار روزانه مبتلایان به کرونا روبرو هستند و مقامات این کشورها نیز نسبت به شروع موج دوم شیوع کرونا به شهروندانشان هشدار داده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 398

به "نگرانی از شروع موج دوم شیوع کرونا در اروپا بالا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی از شروع موج دوم شیوع کرونا در اروپا بالا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید