نمایندگان گوگل، فیس بوک و توئیتر به سنای برزیل می فرایند

به گزارش مجله حقوق، مجلس سنای برزیل خواستار دعوت از نمایندگان گوگل، فیس بوک و توئیتر شده تا درباره گسترش اخبار جعلی مربوط به همه گیری کووید19 در پلتفرم هایشان از آنها سوالاتی بپرسد.

نمایندگان گوگل، فیس بوک و توئیتر به سنای برزیل می فرایند

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

کمیته سنای برزیل خواستار شهادت نمایندگان گوگل، فیس بوک و توئیتر در مورد تحقیقات ادامه دار دولت درباره شیوه کنترل همه گیری کووید 19 است.

سناتورهای برزیلی خواستار آنالیز نقش شرکت ها در گسترش اخبار جعلی خطرناک طی همه گیری هستند. به همین دلیل گوگل، توئیتر و فیس بوک در بیانیه هایی جداگانه خاطرنشان کردند با این کمیته همکاری می نمایند.

گوگل ادعا می نماید تا به امروز 1.2 میلیون ویدئو از پلتفرم هایش حذف نموده زیرا آنها قوانین اخبار جعلی کووید 19 را نقض نموده بودند.

سناتور عمر عزیز، رئیس کمیته سنای برزیل در این باره خاطرنشان کرد هرچند نمایندگان شرکت ها به عنوان شاهد، شهادت می دهند، اما شرکت ها به تدریج تحت آنالیز قرار خواهند گرفت.

او دراین باره گفت: تجویز دارو به وسیله یوتیوب، اینستاگرام و توئیتر یک جرم است. نمایندگان شرکت ها به مجلس فراخوانده شده اند اما در صورتیکه کمیسیون تصمیم بگیرد، تحقیقاتی درباره فعالیت شرکت ها نیز انجام خواهد شد.

به گفته عزیز، سناتورهای برزیلی می خواهند از شرکت ها درباره شیوه مدیریت پلتفرم ها سوالاتی بپرسند و بدانند آیا آنها اجازه انتشار پست هایی را می دهند که دارویی را بدون هیچ مبنای علمی تبلیغ می نماید یا خیر.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 961

به "نمایندگان گوگل، فیس بوک و توئیتر به سنای برزیل می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان گوگل، فیس بوک و توئیتر به سنای برزیل می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید