تصاویر عجیب ترین گربه های دنیا ، از گربه فرازمینی تا الهه دو سر گربه ها

به گزارش مجله حقوق، در میان نژادهای مشهور گربه در دنیا، کمتر اثری از ویژگی های عجیب و غریب به چشم می خورد؛ با این حال گربه های عجیبی در دنیا وجود دارند که با وجود اصیل نبودن، بسیار مشهور و بسیار گران قیمتند.

تصاویر عجیب ترین گربه های دنیا ، از گربه فرازمینی تا الهه دو سر گربه ها

به گزارش خبرنگاران، گربه ها موجودات عجیبی هستند؛ لوبیاهای انگشت شستشان و بینی های صورتی کوچک آنها خیلی دوست داشتنی است؛ با این حال، داستان هایی هم از شرارت های آنها بر سر زبان ها هست. گربه ها هر یک روش های منحصر به فرد خود را دارند اما بعضی از آنها بسیار هم عجیبند.

از بین بیش از 200 نژاد گربه ای که تا زمان فعلی به جای مانده ، تنها حدود 3-5درصد از گربه های اهلی، نژادی خالص دارند اما بعضی از آنها بسیار عجیب و سرگرم نماینده اند! تقریبا 600 میلیون گربه در جهان وجود دارد که این فهرست 10 تایی، رکوردشکنان و متفاوت ترین های آنهاست.

10) ونوس یا زهره با صورت و چشمان دو رنگش به معروفیت رسیده است: نارنجی در سمت چپ با چشم آبی و سیاه در سمت راست با چشم سبز! پزشکان می گویند این احتمال وجود دارد که او DNA متفاوتی در هر طرف صورتش داشته باشد. این گربه عجیب یک سلبریتی مجازی هم هست و در حال حاضر بیش از 1.3 میلیون هوادار فیس بوک دارد.

9) سو روکس متولد لوئیزیانا است و مانند یک خرگوش می پرد. این گربه دست ندارد اما در حفط تعادل خود عالی عمل می نماید و هیچ محدودیتی برای تحرک ندارد. سوروکس بیش از نیم میلیون دنبال نماینده در اینستاگرام دارد و با شیرین کاری هایش هواداران خود را سرگرم می نماید.

8) گربه معروف ژانوس، که نام خود را از الهه دو سر یونان باستان گرفته، گربه ای با دو سر است که به کتاب رکوردهای جهانی گینس راه پیدا کرد. این حیوان خانگی که فرانک و لویی نام داشت، دارای دو دهان، دو بینی و سه چشم بود و در سال 2014 از جهان رفت.

7) پاولی از کانادا با مجموع 6 پا، یک کلیه اضافی به جهان آمد. او در حقیقت یک دوقلو به هم چسبیده بود که اولین بار در خیابان پیدا شده بود و سرپرستانش مراحل درمانی زیادی را طی کردند تا بازیکن اضافه او را حذف کند.

6) همیلتون گربه سیبیلوی معروفی است که صاحبش یکی از مدیران خلاقیت سیلیکون ولی است و توانسته برای گربه اش کسب و کار پرسودی راه بیندازند. این گربه مشهور حدود یک میلیون دنبال نماینده دارد و بخشی از عایدی آن صرف امور خیریه می گردد.

5) گارفیلد سنگین ترین گربه جهان است که حدود 20 کیلوگرم وزن دارد. البته در این زمینه رقابت تنگاتنگی بین گربه ها وجود دارد و هرچند وقت یکبار این رکورد جابجا می گردد اما گینس در این رابطه فعالیت نمی نماید. گارفیلد فشار زیادی را روی باسن تحمل می نماید و برای حرکت، باید بسیار کوشش کند. او اکنون در یک پناهگاه حیوانات اقامت دارد و تحت یک رژیم سخت و کم کالری است.

4) کوتاه ترین گربه جهان تنها 12 سانتی متر قد دارد و به معنای واقعی کلمه، در کف دست جا می گیرد. این گربه بانمک که پیکسل نام دارد کمی از یک قوطی کوکاکولا بلندتر است.

3) ماتیلدا در روز ولنتاین و به شکل یک گربه معمولی به جهان آمد اما در اولین سال تولدش چشمانی غول پیکر و غیرعادی پیدا کرد. این گربه عجیب اکنون با عنوان گربه فرازمینی توصیف می گردد.

2) مسن ترین گربه جهان یک گربه خانگی به نام کرم پاف است. طبق رکوردهای جهانی گینس، این گربه در سال 2010 در سن 38 سال و 3 روز مرد و این یعنی او دو برابر طول عمر بیشتر گربه ها زندگی کرد. جالب این است که گربه ها در طبیعت ممکن است تا حدود 5 سال عمر نمایند.

1) اسکرپی گربه ای است که سیاه به جهان آمد اما از 7 سالگی آغاز به سفید شدن کرد! بعضی او را مایکل جکسون گربه ها لقب داده اند. این گربه با وجود تحول رنگ دانه های پوستش، متناسب و سالم رشد نموده است.

گذشته از اینکه این گربه های عجیب چه ویژگی های منحصر به فردی دارند، این نکته هم جالب است که رد پای هیچ یک از نژادهای محبوب و مشهور گربه ها - گربه سیامی، گربه ایرانی، گربه بنگال و گربه حبشی و ...- در این فهرست پیدا نمی گردد.

  • تصاویری از مسابقات حیوانات که تا به امروز ندیده بودید | تفریح عجیب مردم سوئیس و اکوادور! | جنگ شترها را ببینید
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1374

به "تصاویر عجیب ترین گربه های دنیا ، از گربه فرازمینی تا الهه دو سر گربه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر عجیب ترین گربه های دنیا ، از گربه فرازمینی تا الهه دو سر گربه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید