تصاویری از 16 درخت زیبا در دنیا

به گزارش مجله حقوق، درختان موجودات قابل احترامی هستند که بی شائبه زیبایی، رازآلودگی، سایه و مزایای خود را به ما ارزانی داشته اند. علاوه بر این که درختان نقش چشمگیری در حیات زمین دارند، چشم اندازهای تماشایی درختان را نمی توان نادیده گرفت. در این مطلب از زیباترین درختان دنیا خواهیم گفت و عکس های آن را به اشتراک خواهیم گذاشت.

تصاویری از 16 درخت زیبا در دنیا

بعضی از گیاهان تصاویر این پست، البته درخت نیستند، اما تصاویر اعجاب آوری را ایجاد نموده اند که آن ها را در رده درختان این مطلب قرار دادیم. این تصاویر، علت خوبی است تا به تمام درختان مهربانِ زمین، احترام بگذاریم.

1. درختچه گل صد تومانی (رودودندرون)

این درخت با قدمتی بیش از 125 سال، در کانادا است. خوش به حال خانه ای که چنین درختچه زیبایی را در مقابل خود می بیند. درختی که در این تصویر می بینید، در واقع درختچه ای است که از بوته های گل شکل گرفت است. رودودندرون بیش از هزار گونه متنوع را در بر می گیرد. اغلب این گونه ها را با نام آزالیا می شناسند.

2. درخت ویستریایی

درختی که در تصویر زیر می بینید، ویستریایی نام دارد. بزرگ ترین نوع این درخت در ژاپن، 144 سال سن دارد.

3. درخت بربادرفته

دسته ای از درختان در جنوب نیوزلند هستند که به علت وزش باد شدید در منطقه، به این شکل رشد نموده و زیبایی چشمگیری دارند. این درختان در طول یک روز آرام نیز به گونه ای به نظر می رسند که انگار دارند از ریشه درمی آیند.

4. درخت افرای ژاپنی

در این تصویر درخت افرای ژاپنی را در اورِگون پورتلند می بینید. رنگ ها و پیچ و تاب شاخ و برگ این درختان چشم هر بیننده را مسحور خود می نمایند.

5. درخت راش خزه ای

در اورگون، این درخت راش با آویزهایی از گیاهان و شاخ و برگ منحصر به فرد، بسیار دیدنی است.

6. درخت شکوفه گیلاس

بن آلمان، خیابانی دارد با درختان گیلاس. در حاشیه این خیابان، درختان گیلاس در زمان شکوفه دهی، چنین چشم انداز زیبایی می سازند. باشکوه است. نه؟

7. درخت بلوط فرشته

جزیره جان در کارولینای جنوبی، این درخت بلوط زیبا را میزبانی می نماید. این درخت، 20 متر ارتفاع و بیش از 1000 سال قدمت دارد.

8. درخت آتشین

ظاهر این درخت سبب شده آن را زبانه آتش یا شعله بنامند. این درخت در منطقه ها گرمسیری می روید. خانه اصلی این نوع درختچه گل، در ماداگاسکار و برزیل است که کاشت آن به همه جای دنیا توسعه پیدا نموده است.

9. درخت خون اژدها (Dragonblood)

این درخت به خاطر شیره سرخی که دارد، چنین نامی گرفته و در رنگ سازی کاربرد دارد. بعلاوه از شیره این درخت برای صیقل دادن ویولن و درمان های سنتی استفاده می نمایند.درخت خون اژدها در یمن می روید.

10. درخت پرزیدنت

درخت پرزیدنت، سومین درخت سکویای بلند دنیا، در کالیفرنیا است. این درخت ارتفاعی بیش از 70 متر و قطری حدود 28 متر دارد.

11. تونل افرا

در اورگون، تونلی تماشایی از مجموعه ای از درختان افرا وجود دارد.

12. درخت اکالیپتوس رنگین کمانی

این نوع درخت در امتداد منطقه ها جنوبی اقیانوس آرام می روید. تصویری که در زیر می بینید مربوط به درخت اکالیپتوسی است که کائوآی هاوایی روییده است.

13. درخت پیچ اناری

درختان تماشایی پیچ اناری در کولیلان آفریقای جنوبی می رویند.

14. باغ بلوط

کارولینای جنوبی میزبان خیابانی از درختان بلوط قدیمی است. لذت قدم زدن در این باغ، فراموش نشدنی است.

15. درختان بائوباب

درختان حیرت انگیز بائوباب در ماداگاسکار می رویند. این درختان می توانند میزان زیادی آب در خود ذخیره نمایند و در سال های کم آبی به یاری ساکنین محلی بیایند. شما هم یاد شازده کوچولو افتادید؟

16. درختان پیچ اناری ایرلند

خیابانی از درختان در شمال ایرلند. این درختان در قرن هجدهم کاشته شدند. صحنه هایی از بازی تاج و تخت در این مکان فیلمبرداری شده است.

منبع: برترینها

گردآوری و تنظیم: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1399

به "تصاویری از 16 درخت زیبا در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از 16 درخت زیبا در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید