نمایشگاه نقاشی های هیرو شیخ الاسلامی با برداشت هایی از موسیقی کردستان

به گزارش مجله حقوق، تهران (پانا) - نمایشگاه نقاشی های هیرو شیخ الاسلامی با عنوان نوای زروان در آرت سنتر افتتاح شد.

نمایشگاه نقاشی های هیرو شیخ الاسلامی با برداشت هایی از موسیقی کردستان

به گزارش روابط عمومی آرت سنتر، تازه ترین رویداد آرت سنتر به برگزاری نمایشگاه نقاشی های هیرو شیخ الاسلامی هنرمند معاصر کشورمان اختصاص دارد. این نمایشگاه که جمعه 21 آبان افتتاح شد، نگاه متفاوتی به موسیقی، سازها، نوازندگان و خنیاگران موسیقی کردستان دارد.

وحید ملک بنیانگذار مجموعه گالری های آرت سنتر این نمایشگاه را به زنده یاد کامبیز درم بخش تقدیم کرده است و در بخشی از این نمایشگاه جایگاهی برای یادبودِ استاد درمبخش در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه نقاشی های هیرو شیخ الاسلامی با عنوان نوای زروان برگزار می شود و شامل 15 تابلو است. تابلوهای این نمایشگاه، برداشت های نقاش از موسیقی منطقه کردستان است. شیخ الاسلامی در خانواده ای اهل موسیقی بزرگ شده و خواهرش سرپرست گروه موسیقی ژیوار است.

این هنرمند نقاش درباره علاقه اش به موسیقی گفته بود که اگر نقاش نمی شدم حتما موسیقی را دنبال می کردم. او موسیقی را تکمیل کننده نقاشی اش معرفی کرده بود.

نمایشگاه نقاشی های هیرو شیخ الاسلامی از 21 آبان تا 2 آذر در آرت سنتر برگزار می شود. علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت 11 تا 21 به باغ انجمن خوشنویسان، بلوار اندرزگو، سلیمی شمالی ـ آرت سنتر مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1156

به "نمایشگاه نقاشی های هیرو شیخ الاسلامی با برداشت هایی از موسیقی کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه نقاشی های هیرو شیخ الاسلامی با برداشت هایی از موسیقی کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید