می خواهم فیکس پرسپولیس باشم ، ستاره محبوب سرخ ها قربانی می گردد

به گزارش مجله حقوق، کنعانی زادگان با درخشش در مسابقات محبت آمیز تا حدی جایگاهش در ترکیب اصلی را تضمین کرد.

می خواهم فیکس پرسپولیس باشم ، ستاره محبوب سرخ ها قربانی می گردد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، عملکرد صددرصدی و قابل توجه پرسپولیس در مسابقات تدارکاتی پیش فصل همچنان ادامه دارد. سرخپوشان تا به امروز در 4دیدار محبت آمیز حضور یافته اند و هر 4دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. شاگردان یحیی گل محمدی پس از رجحان در برابر شمس آذر قزوین، استقلال خوزستان و پیکان، این بار با 2گل مقابل نفت آبادان به رجحان دست یافتند. این اتفاق که با چهارمین کلین شیت قرمزها نیز همراه بود، در روزی رخ داد که هر 2گل پرسپولیس را مدافعان این تیم به ثمر رساندند؛ گل اول را فرشاد فرجی روی یک شوت از راه دور به ثمر رساند و گل دوم را محمدحسین کنعانی زادگان از روی یک ضربه ایستگاهی زد. کاشته کنعانی از همان مدل ضرباتی بود که خودش دوست دارد. او که به زدن ضربات ایستگاهی علاقه دارد، معمولا با شوت های خشک و زمینی دروازه حریف را تهدید می نماید که این بار هم با گل همراه بود.

از زمان حضور کنعانی زادگان در پرسپولیس، این پرسش مطرح بود که یحیی گل محمدی با ترافیک قلب خط دفاعی اش چه خواهد نمود. کنعانی به عنوان یک مدافع مدعی و ملی پوش، به گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی اضافه شده است؛ 2بازیکنی که فصل گذشته کنار هم پیروز ترین خط دفاع لیگ را ساختند. در چنین شرایطی نیمکت نشین شدن هر یک از این 3بازیکن می توانست بحث برانگیز باشد اما فعلا به نظر می رسد کنعانی جایگاهش در ترکیب اصلی را تضمین نموده باشد.

او که در بازی تدارکاتی با استقلال خوزستان تنها گل پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، این بار هم یک کاشته گل کرد. این در حالی است که کنعانی فصل گذشته با پیراهن الاهلی عنوان گلزن ترین مدافع لیگ قطر را به خود اختصاص داده بود. بنابراین شاید در شرایط فعلی گولسیانی به نیمکت نزدیک تر باشد؛ بازیکنی که زدن پنالتی های مطمئن ازجمله امتیازاتش بود اما گویا این فصل قرار است همان کار را هم کنعانی انجام بدهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1530

به "می خواهم فیکس پرسپولیس باشم ، ستاره محبوب سرخ ها قربانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهم فیکس پرسپولیس باشم ، ستاره محبوب سرخ ها قربانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید