مهلت ارسال آثار به مسابقه ایده های برتر دانشجویی در روبرو با چالش های پساکرونا تمدید شد

به گزارش مجله حقوق، مهلت ارسال آثار به مسابقه ایده های برتر دانشجویی در روبرو با چالش های دوران پساکرونا ویژه دانشجویان دانشگاه تهران تا 30 آّبان ماه تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به مسابقه ایده های برتر دانشجویی در روبرو با چالش های پساکرونا تمدید شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران،مسابقه ایده های برتر دانشجویی در مواجهه با چالش های دوران پساکرونا، ویژه دانشجویان دانشگاه تهران با هدف استفاده از ایده های خلاقانه و بدیع دانشجویان دانشگاه تهران در ارتباط با چگونگی مواجهه با چالش های دوران پساکرونا برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، محور های مسابقه: افزایش سلامت و کاهش ناهنجاری های فردی و اجتماعی ناشی از کرونا، رونق بخشی و پویایی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی با استفاده از فناوری اطلاعات و فضای مجازی، تقویت فعالیت های گروهی و مشارکت های اجتماعی،رونق کسب و کار های نوظهور در حوزه های خانگی، گردشگری، فناوری اطلاعات، صنایع فرهنگی و فناوری های نرم، ارتقای روحیه سرزندگی، نشاط و امیدواری نسل جوان نسبت به آینده، آموزش در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است.

گفتنی است؛ فرصت ارسال ایده ها تا 30 آبان ماه تمدید شد. دانشجویان دانشگاه تهران برای شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه culfest.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت ایده اقدام کنند. افزون بر اهدای جوایز ارزنده به ایده های برتر، از آن دسته از ایده های برتر که قابلیت اجرا داشته باشند، حمایت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 528

به "مهلت ارسال آثار به مسابقه ایده های برتر دانشجویی در روبرو با چالش های پساکرونا تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال آثار به مسابقه ایده های برتر دانشجویی در روبرو با چالش های پساکرونا تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید