منیتوبا در صدر استان های مهاجرپذیر؛ پذیرش بیش از 6000 مهاجر از ابتدای 2019

به گزارش مجله حقوق، برنامه مهاجرت استانی منیتوبا در 12 سپتامبر در جدیدترین پذیرش خود برای 347 کارگر ماهر خارجی و هم دانشجویان خارجی فارغ التحصیل شده از دانشگاه های منیتوبا دعوتنامه صادر کرد؛ هم اکنون این متقاضیان می توانند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان جهت اقامت دائم کانادا ارائه نمایند.

منیتوبا در صدر استان های مهاجرپذیر؛ پذیرش بیش از 6000 مهاجر از ابتدای 2019

لازم به ذکر است برنامه مهاجرت استانی منیتوبا یا به اختصار MPNP طی کمتر از یک ماه به وسیله راستاهای مهاجرتی Skilled Worker in Manitoba، Skilled Worker Overseas و International Education Stream مجموعا 700 توصیه نامه جهت تقاضا - Letters of Advice to Apply (LAAs) - صادر نموده است. از ابتدای سال 2019 تا کنون هم به وسیله این راستاهای مهاجرتی 6157 LAA صادر شده است.

اکسپرس انتری

از میان 347 دعوتنامه ای که در تاریخ 12 سپتامبر صادر شد 45 دعوتنامه برای متقاضیانی بود که در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارای پروفایل بودند. لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها یک ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع ربه بندی یا به اختصار CRS دریافت می نماید و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد. آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که می خواهند از طرف استان جهت اقامت دائم انتخاب شوند باید در یکی از شغل هایی که از طرف برنامه مهاجرت استانی منیتوبا مورد احتیاج اعلام شده اند سابقه کار باشند؛ بعلاوه باید شرایط دیگری هم داشته باشند.

راستا مهاجرتی Skilled Worker in Manitoba

.در پذیرش 12 سپتامبر به وسیله این راستا مجموعا 254 دعوتنامه صادر شد؛ این راستا مهاجرتی راهی برای اقامت دائم برای کارگران ماهر خارجی و دانشجویان خارجی فارغ التحصیل از دانشگاه های منیتوبا که در حال حاضر در منیتوبا کار یا زندگی می نماید و از طرف کارفرمای منیتوبایی دارای پیشنهاد کار تمام وقت هستند فراهم می نماید.

این راستا مهاجرتی بر مبنای سیستم ابراز تمایل یا Expression of Interest فعالیت می نماید. متقاضیان برای اینکه واجد شریط دریافت توصیه نامه یا Letter of Advice باشند باید پروفایل آنلاین خود را بسازند و در آن اطلاعاتی در زمینه تحصیلات، سابقه کار و سطح تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسه و سایر معیارها را ارائه نمایند. به پروفایل ها از 1000 امتیاز نمره داده می گردد و در صف انتظار برنامه مهاجرت استانی منیتوبا قرار داده می گردد. کمترین امتیاز متقاضیان این راستا مهاجرتی در پذیرش 12 سپتامبر 545 بوده است.

راستا مهاجرتی Skilled Worker Overseas

به وسیله این راستا مهاجرتی در 12 سپتامبر 53 توصیه نامه جهت تقاضا صادر شد. تمام متقاضیان مستقیما به وسیله Strategic Recruitment Initiative دعوت شده بودند. پایین ترین امتیاز EOI (ابراز تمایل) متقاضیان این راستا مهاجرتی هم 706 بود.

راستا مهاجرتی International Education Stream

این راستا متقاضیانی را انتخاب می نماید که دارای مهارت های مورد احتیاج بازار کار استان منیتوبا هستند. این راستا سه زیرمجموعه دارد: Career Employment Pathway, Graduate Internship Pathway, و Student Entrepreneur Pathway. در پذیرش 12 سپتامبر به وسیله این راستا مهاجرتی 40 توصیه نامه برای تقاضا یا LAA صادر شد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1043

به "منیتوبا در صدر استان های مهاجرپذیر؛ پذیرش بیش از 6000 مهاجر از ابتدای 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منیتوبا در صدر استان های مهاجرپذیر؛ پذیرش بیش از 6000 مهاجر از ابتدای 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید