مقاله: فرهنگ و سرگرمی های مردم کوبا

به گزارش مجله حقوق، بچه ها در کوبا آموزش می بینند تا بخشی از روزشان را به فعالیت های اجتماعی خارج از کلاس اختصاص دهند. این موضوع استرس و اضطراب آن ها را هم در زمینه فیزیکی و هم روانی آرام می نماید و به آن ها آداب معاشرت یاد می دهد. اگر بخواهیم یکی از فعالیت های اجتماعی ساده زندگی در کوبا برای بچه ها را مثال بزنیم، یاری کردن بچه ها به پدر و مادر در کارهای مربوط به خارج خانه، مثلا کارهای باغبانی را می توان نام برد. یک اثر جانبی این است که جوانان اهمیت سنت های فرهنگی کوبا را درک نموده و محیطی مثبت برای تعامل اجتماعی به دست می آورند.

مقاله: فرهنگ و سرگرمی های مردم کوبا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کوبا، کشوری در وست ایندیز (منطقه ای در شمال اقیانوس اطلس)، بزرگترین جزیره جدا در مجمع الجزایر است که بیشترین تاثیر را در منطقه کارائیب گرفته است. کوبا یک ملت چند فرهنگی و عمدتا شهری است، گرچه تنها یک شهر بزرگ دارد: هاوانا (لا Habana)، در ساحل شمال غربی مرکز سرمایه و تجاری کشور. اکنون زندگی در کوبا کمی چالش برانگیز است، زیرا آن ها دسترسی محدودی به غذا، حمل و نقل، برق و دیگر نیازهای زندگی هستند. اما مردم کوبا واقعا انسان های با اراده ای هستند که انقلاب کوبا، نشان شاخص آن است

زندگی در کوبا در فرهنگ موسیقی سنتی کوبا غوطه ور شده است. مردم اغلب دور هم برا صرف یک غذای سنتی کوبایی جمع می شوند و یا بعد از ظهر را برای تماشای یک رویداد ورزشی با هم به اشتراک می گذارند. از لحاظ اجتماعی، کوبایی ها بسیار خونگرم هستند و محیط ها معمولا غیر رسمی و محبت آمیز است. آن ها معمولا سلام، احوالپرسی و خداحافظی را با دست دادن انجام می دهند و معمولا در این شرایط خانواده هاشان را بغل می نمایند. مردم کوبا اینگونه اند که وقتی در حال صحبت با فرد سالخورده یا غریبه ها هستند، بسیار مودبانه و رسمی صحبت می نمایند و این نشانه احترام است، اما معمولا در دیگر شرایط بسیار محبت آمیز و غیر رسمی هستند و سعی می نمایند.

منبع مقاله: فرهنگ و سرگرمی های مردم کوبا

انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1174

به "مقاله: فرهنگ و سرگرمی های مردم کوبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: فرهنگ و سرگرمی های مردم کوبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید