مقاله: راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان

به گزارش مجله حقوق، اگر تصور می کنید که در این بازه قیمت نمی توانید خودروی مورد نظرتان را پیدا کنید، شاید بد نباشد که به خودروهای بازه قیمتی پایین تر هم نگاهی بیاندازید. ما در راهنمای خرید خودرو از 300 تا 500 میلیون تومان ماشین هایی که هم اکنون در این بازه قابل خرید است را فهرست نموده ایم. همچنین، اگر محدودیتی برای بودجه ندارید و بدتان نمی آید با پرداخت مبالغ بالاتر خودرویی با امکانات بیشتر سوار شوید، شاید بد نباشد که راهنمای خرید خودروهای 700 میلیون تا 1 میلیارد تومان را هم مطالعه کنید.

مقاله: راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان

کیا اسپورتیج یکی دیگر از گزینه های خوب خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان و یکی دیگر از کراس اوورهای محبوب بازار است که نسخه نیوفیس و فول آپشن آن یکی از انتخاب های خوب بازار خودروهای کارنموده است.

باز هم یک خودروی کراس اوور آسیایی و این بار هم از شرکت هیوندای که در راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان نهاده شده است.

هندلینگ خوب، مصرف سوخت کم و قدرت موتور بالای رنو کپچر در کنار آپشن های رنگارنگ و کامل، این خودرو را به یک گزینهٔ خوب برای خرید تبدیل نموده است. تنها نقطه ضعف رنو کپچر کیفیت ضعیف متریال به کار رفته در داخل کابین این خودرو است. برای مشاهده آگهی ها و قیمت رنو کپچر می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

هیوندای سانتافه یکی از محبوب ترین و جذاب ترین خودروهایی است که در چند سال اخیر وارد کشورمان شده است. مدل ix45 سانتافه یکی از پرفروش ترین مدل ها در بازار خودروی ایران بوده است. صرف نظر از طراحی زیبا و اروپایی سانتافه، این خودرو با آپشن ها و امکانات فنی بی نظیرش توانست تا این حد پیروز عمل کند و اکنون به یکی از گزینه های اصلی خرید خودرو تا 700 میلیون تومان تبدیل گردد.

منبع مقاله: راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان

انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1110

به "مقاله: راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید