مدیرعامل تیم فوتبال قشقایی شیراز نسبت به تبانی در لیگ یک هشدارداد

به گزارش مجله حقوق، اشکان نجف پور در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن اشاره به تبانی اجرا شده در یکی از مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور گفت: خود مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، وجود تبانی در مسابقات جام آزادگان را تأیید کرده و ایشان در یک برنامه تلویزیونی به این بازی جنجالی اشاره کرده است.

مدیرعامل تیم فوتبال قشقایی شیراز نسبت به تبانی در لیگ یک هشدارداد

وی اضافه نمود: باعث تعجب است که چرا کمیته انضباطی تا به امروز به این مسئله ورود نکرده و با این فرایند، تیم های ثروتمند با بی پروایی، این کارها را تکرار می نمایند و حق تیم های دیگر را پایمال می نمایند.

مدیرعامل تیم شهدای قشقایی به بازی های پایانی لیگ دسته یک و حساسیت این مسابقات برای تیم های فجر و قشقایی اشاره نمود و بیان داشت: مطمئن باشید در هفته های پایانی مسابقات، تبانی اتفاق می افتد و کمیته انضباطی می بایست هوشیار باشد که خدا راشکر تا به امروز در تیم ما این مسائل وجود نداشته، زیرا بازیکنان قشقایی با غیرت و متعصب هستند.

اشکان نجف پور بعلاوه به عدم حمایت از دو نماینده فوتبال فارس اشاره نمود و اضافه نمود: به اسم مثال در خصوص تیم فجر شهید سپاسی که در آستانه صعود به لیگ برتر است هیچ گونه حمایتی انجام نمی گردد و برای حمایت از این تیم با وزیر ورزش جلسه ای برگزار می نمایند که قطعاً حاصلی تا به امروز برای این تیم نداشته و پولی واریز نشده است و یا برای تیم ما که سهمیه ارزشمند لیگ آزادگان را در اختیار دارد و بسیاری از استان ها آن را ندارند، هیچ گونه حمایتی از هزینه پرواز و هتل گرفته تا زمین تمرین داده نمی گردد.

مدیرعامل باشگاه قشقایی در خصوص موضوع برکناری مدیر مجموعه ورزشی پارس بدلیل عدم اختصاص زمین برای تمرین تیم قشقایی گفت: ما اگر بتوانیم تیم بادران را شکست دهیم یاری بسیاری به تیم فجر می گردد اما هیچ حمایتی از ما نشد و برکناری مدیر استادیوم پارس هم بازی با افکار عمومی است زیرا وی تنها یک کارگر بوده و متولی مجموعه هیأت اتومبیلرانی است.

نجف پور در خصوص حمایت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از تیم قشقایی که پیش از این سرمربی این تیم بوده است بیان داشت: من احساس می کنم دکتر فروردین برای حمایت از تیم سابق خود دارای محدودیت و معذوریت است و ما هم راضی نیستیم برای ایشان مسئله ای ایجاد گردد اما در خصوص قول پاداش ویژه یکی از مسئولین ورزش استان باید بگویم که این پاداش ویژه تنها 30 میلیون تومان است در حالی که باشگاه قشقایی سالانه 15 میلیارد تومان هزینه دارد و بابت این پاداش ویژه از من انتظار تشکر دارند.

تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز در هفته سی و دوم لیگ آزادگان، از ساعت 20 و 30 روز یکشنبه در استادیوم پارس شیراز، میزبان تیم مدعی بادران تهران است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 967

به "مدیرعامل تیم فوتبال قشقایی شیراز نسبت به تبانی در لیگ یک هشدارداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل تیم فوتبال قشقایی شیراز نسبت به تبانی در لیگ یک هشدارداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید