تور ارزان ارمنستان: فیلم کوتاه بچه ها در فستیوال بین المللیفرِسکو ارمنستان درخشید

به گزارش مجله حقوق، تهران (پانا)- فیلم کوتاه بچه ها به کارگردانی امیر دریانی و تهیه کنندگی نعیم بختیاری که در اولین حضور جهانی اش در بخش اصلی جشنواره بین المللی هنر مدرن و فیلم های معنوی اخلاقی فرسکو ایروان در کشور ارمنستان حضور داشت، توانست از هیات داوران جشنواره لوح تقدیر و جایزه برترین پیغام از ارزشهای خانواده را از آن خود کند.

تور ارزان ارمنستان: فیلم کوتاه بچه ها در فستیوال بین المللیفرِسکو ارمنستان درخشید

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

پیمان شاه محمدی، مجری طرح و مدیرامور توزیع و فروش بین المللِ فیلم کوتاه بچه ها که به شکل حضوری در فرایند برگزاری جشنواره در فرسکو حضور داشت،اشاره نمود:فرسکو از لحاظ برگزاری و شکل اجرا، یک جشنواره کاملا غیرمتعارف است. محل برگزاری جشنواره، یک فضای باز به وسعت حدود هزارمتر در محوطه کلیسا و منطبق با مضامین و مفاهیم فرسکو بود که به شکلی هنرمندانه امکانات صدا و تصویر را برای مخاطبین خود به شکلی خیابانی و روباز فراهم مینمود که اختتامیه و اعلام نتایج جشنواره هم به شکلی رسمی در موزه ملی فرش ارمنستان برگزار گردید. در دوران همه گیری کورونا معمولا سیاست های بیشترجشنواره ای به شکل آنلاین و غیر حضوری است. اما جشنواره هایی همانند فرسکو، هنوز فرصت ارتباط گیری مخاطب با اثر و صاحبین اثر را به شکل حقیقی آن هم با یک برنامه ریزی کاملا غیرمرسوم و در سطح شهر ایجاد میکند.او در ادامه شرح داد: سال جاری دو فیلم کوتاه از ایران توانستند در فرسکو مورد استقبال مخاطبین و هیات داروان قرار بگیرند. یکی بچه ها و دیگری فیلم کوتاه داغی به کارگردانی فاطمه محمدی که که از طرف هیات داورانجشنواره مورد تقدیر نهاده شد.

در فیلم بچه ها نکیسا بختیاری، باربد بختیاری و نعیمبختیاری به ایفای نقش پرداخته اند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از نویسنده: امیر دریانی، مدیرفیلمبرداری و اصلاح رنگ: حنیف پرنده، مدیر صدابرداری: میثم معتمدی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: یاسمینبرزگری، صداگذاری و افکت: محمدعلی درگاهی، مشاور کارگردان، مدیر امور فنی پس از فراوری،تدوینگر و ساخت تریلر: پیمان شاه محمدی، منشی صحنه: شرف النسا نیرومند، طراح صحنه و لباس: مرجان خرمی، عکاس: شکیلابختیاری، طراح گریم و اجرا: پژمان اعتمادی فر، طراح گرافیک و پوستر : لیلا نورایی، صداپیشگان: رها حاج زینعل، علی صفری، تارا وفاخواه، سرمایه گذاران: نعیمبختیاری و میلاد قرائتی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1045

به "تور ارزان ارمنستان: فیلم کوتاه بچه ها در فستیوال بین المللیفرِسکو ارمنستان درخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: فیلم کوتاه بچه ها در فستیوال بین المللیفرِسکو ارمنستان درخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید