فاز اول طرح مدیریت بحران میدان نقش دنیا تصویب شد

به گزارش مجله حقوق، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، فاز اول طرح مدیریت بحران میدان نقش دنیا تصویب شد.

فاز اول طرح مدیریت بحران میدان نقش دنیا تصویب شد

در جلسه آنالیز مطالعات فاز اول مدیریت بحران میراث دنیای میدان نقش دنیا اصفهان که با حضور اعضای شورای تخصصی پایگاه های میراث فرهنگی برگزار گردید، مؤلفه های مرتبط و تأثیرگذار بر شرایط آثار فاخر مجموعه میراث دنیای میدان نقش دنیا اصفهان با متدولوژی روش ارزیابی A که یکی از روشهای نوین علمی کاربرد سیستماتیک شرایط سلامت و خطرات مرتبط محسوب می گردد، تحلیل و ارزیابی شد.

اعضای شورای تخصصی پایگاه ها در ادامه پس از آنالیز ابعاد مختلف طرح با تاکید بر پیوستگی میان پلان مدیریت بحران و پلان مدیریت مجموعه میدان نقش دنیا اصفهان، به عملیاتی شدن مطالعات برای روبرو با بحران اشاره کردند.

در سرانجام فرهاد عزیزی زلانی، مدیرکل پایگاه ها ضمن قدردانی از مطالعات دقیق صورت گرفته، به اهمیت موضوع مدیریت بحران در این مجموعه دنیای پرداخت.

او ضمن ارزیابی و تحلیل جامع تر تمام آنالیز ها و مطالعات صورت گرفته به وسیله مشاور، نسبت به تکمیل طرح با توجه به نظرات ارائه شده از سوی اعضا تاکید نمود.

میراث دنیای میدان نقش دنیا اصفهان در سال 1310 به شماره 102 در لیست آثار ملی ایران ثبت شد. این اثر به علت دارا بودن ارزش های برجسته دنیای با معیارهای یک، پنج و شش در چهارم آبان 1358 در اجلاس سوم قاهره و اقصر مصر به شماره 115 در لیست میراث دنیای یونسکو ثبت شد.

منبع: همگردی
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1234

به "فاز اول طرح مدیریت بحران میدان نقش دنیا تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز اول طرح مدیریت بحران میدان نقش دنیا تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید